Zseniális az apukák karácsonyi tánca

Lehet készíteni méregdrága szuperprodukcióval karácsonyi reklámot, de minek, amikor így is lehet.

A Sainsbury az idei karácsonyi szezonban már elkápráztatta a világot egy sokat dicsért reklámfilmmel, amiben az első világháborús karácsonyi tűzszünetnek állítottak emléket. A nagyszabású reklám után most egy pont ellenkező stílusú hirdetéssel jelentkeztek. Ebben nincsenek speciális effektek, hatalmas díszletek és kifinomult operatőri megoldások, csak öt középkorú férfi, egy remegő kézi kamera és egy kisvárosi tehetségkutató, ahol a főhősök egy táncjelenetet adnak elő – karácsonyi kötött pulcsikban.

A reklámmal a Sainsbury a karácsonyi kollekcióját akarta bemutatni, és úgy tűnik, sikerült ismertté tenniük vele az áruházat, hiszen csak saját hivatalos YouTube-csatornájukon már több mint másfélmilliószor nézték meg. A cég digitális marketingért felelős vezetője a Daily Telegraphnak azt mondta, hogy „valami váratlannal” akarták bemutatni a karácsonyi pulóverek játékosságát, és a fogadtatás alapján „még több apuka fog otthon táncra perdülni.”