A
játék menete
A játék a hagyományos csocsó szabályok szerint játszható. Mérkőzésenként összesen 9 labda kerül játékba. Az nyer, aki minimum 5 labdát az ellenfél kapujába juttat. A játék addig tart, amíg mind a 9 labdát a kapuba nem juttatják. A játékosok korlátlan alkalommal játszhatnak, de az eredmények kizárólag akkor kerülnek elmentésre, ha gép ellen egyedül vagy párban végigjátsszák az összes mérkőzést. Ha idő közben kilépnek, az eredmények elvesznek.
A játék az EB-nek megfelelő módon csoportmérkőzésekből és egyenes kieséses szakaszból áll. A három csoportmeccs alapján a csoportokból továbbjutó legsikeresebb két csapat játssza az negyeddöntőket, azok győztesei az elődöntőket, azok győztesei a döntőket.
Az egyenes kieséses szakasz sorsolása:
negyeddöntők:
a1 – b2 (n1)
a2 – b1 (n2)
c1 – d2 (n3)
c2 – d1 (n4)
elődöntők
n1 – n2 (e1)
n3 – n4 (e2)
döntő
e1 – e2
Az egyenes kieséses szakaszban a vereség a játék végét jelenti.
Vissza a játékra
Gép ellen egyedül
A játék indulása előtt a játékosnak meg kell adnia egy becenevet és egy e-mail címet. Ezután ki kell választania egy csoportot, amiben a játékot kezdeni szeretné. A csoportok a hivatalos EB sorsolásnak felelnek meg.
A csoport: Csehország, Portugália, Svájc, Törökország
B csoport: Ausztria, Horvátország, Németország, Lengyelország
C csoport: Franciaország, Olaszország, Hollandia, Románia
D csoport: Görögország, Oroszország, Spanyolország, Svédország
A játékos a győzelmekkel pontszámokat szerez, amik a játék végén (3 mérkőzés, ha a csoportmérkőzésben kiesik, 6 mérkőzés, ha végigjut) kerülnek összegzésre és rögzítésre. A játékos minden mérkőzés után pontokat kap, amit az ellenfél erőssége, a győzelem aránya (rúgott gólok száma), és a felhasznált idő határoz meg. A csoportmérkőzéseknél a győzelemért 3 a vereségért 0 pont jár, döntetlen nem lehetséges. Pontegyenlőség esetén a gólkülönbség számít. Azonos gólkülönbségnél az előrébb rangsorolt csapat jut tovább.
Vissza a játékra
Gép ellen ketten
A játék menete teljesen megegyezik az egyjátékos móddal. A különbség annyi, hogy egy billentyűzetről két ember mozgathatja a gép ellen játszó csapat játékosait.
Vissza a játékra
Játék egymás ellen
Lehetőség van egymás ellen játszani olyan módon, hogy a játékosok egy billentyűzetről mozgatják az egymás ellen játszó két csapatot. Ilyen esetben a játék egyetlen mérkőzésből áll.
Vissza a játékra
A játék irányítása
A focistákat egyjátékos módban, valamint több játékos módban az első játékos a nyíl gombokkal és a CTRL billentyűvel mozgathatja. A második játékos a w, s, a, d, Shift gombokkal mozgathatja a bábukat.
Vissza a játékra
Pontozás
5 különböző gólarányú győzelem lehetséges (9:0, 8:1, 7:2, 6:3, 5:4). a rúgott gólok számától függően ezekért az alábbi pontszámok járnak.
9 gól – 900 pont
8 gól – 800 pont
7 gól – 700 pont
6 gól – 600 pont
5 gól – 500 pont
Az ellenfél erősségétől függően a rúgott gólokért járó pontokat az alábbi számmal kell megszorozni:
Ausztria – 1
Törökország – 2
Lengyelország – 2
Románia – 2
Svájc – 3.4
Svédország – 3.8
Oroszország – 3.8
Görögország – 3.8
Csehország – 7.7
Hollandia – 7.7
Horvátország – 7.7
Franciaország – 11.1
Portugália – 11.8
Olaszország – 13.3
Spanyolország – 15.4
Németország – 22.2
A győzelem megszerzéséhez felhasznált idő alapján a pontszámot az alábbi számmal kell megszorozni:
0 – 3 perc – 21
3 – 3.5 perc – 13
3.5 – 4 perc – 8
4 – 4.5 perc – 5
4.5 – 5 perc – 3
5 – 5.5 perc – 2
5.5- perc – 1
Vissza a játékra
Nyeremények
Május 26-tól minden héten a legmagasabb egyéni es a legmagasabb páros pontszámot elérő játékos/ok nyernek egy-egy adidas baseball sapkát es sportzsákot. az EB végén (június 29.) pedig az öt hét alatt elért legmagasabb pontszámú játékos/ok nyernek egy adidas mezt es egy meccslabdát. Pontegyezőség esetén sorsolás dönt. A nyerteseket a megadott e-mail címen értesíti a szervező. Amennyiben 14 naptári nap alatt a játék során megadott e-mail címről nem érkezik visszajelzés, úgy automatikusan az eredménylistán soron következő játékos/páros kapja a díjat.
A játékban nem vehetnek részt a szervező cég és leányvállalatai dolgozói és azok közvetlen hozzátartozói. A szervező Sanoma Budapest Zrt, Sanoma Payback Kft., Hearst Sanoma Budapest Kft, Sanoma Digital Media Zrt.
A nyereményeket az e-mailben egyeztetett címre postán küldi el a szervező. Külföldi cím esetén a postaköltség a nyertest terheli.
A szervező nem vállal semmilyen felelősséget a nyereményre és a szállításra vonatkozóan. A nyertes a garanciális igényeit a nyeremény importőrénél (adidas Magyarország) érvényesítheti.
Vissza a játékra
Észrevétel
Amennyiben észrevétele, javaslata van a játékkal kapcsolatban, kérjük jelezze az fn@sanomabp.hu e-mail címen.