Az idei versenyre a BMW készített tanulmányautót, az M1 Hommage kifejezetten a comói versenyre készült.
BMW M1 Hommage: korszerűség és antikvitás egyszerre
A show legjobbja a Ferrari 166 MM Berlinetta Touring lett, melyet 1949-ben gyártottak, de először csak az 1950-es genfi szalonon állítottak ki. A V12 motoros autó abban az évben megnyerte a Mille Migliát. Ezután számos versenyt nyert az Egyesült Államokban, végül 1965-ben egy gyűjtő vette meg. A jelenlegi tulajdonos, John Croul 2003-ban szerezte meg az autót, és teljesen restauráltatta.
Ferrari 166 MM Berlinetta Touring
A közönségdíjat, a Coppa d’Orót egy 1938-ban gyártott Mercedes Benz 540K Autobahnkurier kapta a jelenlévők szavazatai alapján. Ebből az autóból kettőt gyártottak, az első tulajdonos Ignacio Barraquer volt, és egészen 2004-ig családi tulajdonban maradt. Ezután került a jármű Deborah és Arturo Keller tulajdonába.
Der Autobahnkurier
A Trofeo BMW Group Italia-díjat a Figoni&Falaschi által gyártott 1937-es Delahaye 135M kapta. Az autó első tulajdonosa egy indiai maharadzsa volt, jelenleg Peter Mullin tulajdonában van a gépkocsi.
Delahaye 135M, a maharadzsa autója
A legszebb prototípus díjat az idén készített Bugatti Veyron Fbg Hermes kapta.
Bugatti Veyron: Emile Hermes kedvéért építették