Tech
One brown egg isolated on white background.

Már pénzelik is a világ leghíresebb tojását

Csak 2019-ben történhet hasonló: az Instagram legtöbbet lájkolt fotójával elhíresült tojás-felhasználót már meg is támogatta a Hulu, így hivatalosan most már tojás-influenszernek is hívhatjuk.
Korábban a témában:

Korábban mi is beszámoltunk arról, hogy Kylie Jennertől egy nagyon meglepő felhasználó vette át az Instagram legtöbbet lájkolt képéért járó címet: egy tojás mosta le a Kardashian-klán üdvöskéjét a trónról. Valaki létrehozott egy hónapja egy világrekord tojás nevű felhasználói fiókot egy céllal, és azzal a céllal csak: hogy lenyomja lájkokban Jennert. Ehhez pedig elég volt mindössze egyetlen hónap, ugyanis a csak egy képet feltöltő felhasználó januártól már az Instagram új királya.

NEW YORK, NY - AUGUST 20:  Kylie Jenner attends the 2018 MTV Video Music Awards at Radio City Music Hall on August 20, 2018 in New York City.  (Photo by Jeff Kravitz/FilmMagic)
Kylie Jennert csúnyán megalázta egy tojás
Kylie Jenner legnagyobb ellensége mostantól: egy tojás.

A nagyobb cégek ebben meg is látták a reklámpotenciált, jelenleg éppen a Hulu tartalomszolgáltató csapott le a lehetőségre. A cél viszont nagyon praktikus és igencsak aktuális is volt: a Huluval közös reklámmal a közösségi média káros hatásaira hívják fel a figyelmet.

A Super Bowl alatt is megjelenő hirdetést a Hulu a Mental Health Americával készítette, és ehhez használta fel az influenszer tojás adatlapját is. Az egész reklám a közösségi média mentális egészségre gyakorolt negatív hatásait emeli ki, a középpontban pedig a tojás van, amely lassan megreped a rá nehezedő nyomástól.


A The New York Times egyébként már kiderítette, hogy a tojás mögött Chris Godfrey, egy 29 éves londoni üzletember áll, akinek két barátjával csak az volt a célja, hogy megdöntsék Kylie Jenner legtöbbet lájkolt posztjának rekordját. A Eugene névre keresztelt tojás legnagyobb rajongói a fiatalok voltak, Godfrey elmondta, hogy az iskolákban futótűzként terjedt a projekt híre.

Ennek tudatában még izgalmasabb, hogy a profilt a mentális egészség és a közösségi média káros hatásainak reklámozására szentelik – így lehet a hirtelen jött hírnévvel valami pozitívat is kezdeni. Pláne, ha belegondolunk, hogy egy tízmilliós Instagram-fiók akár legalább ennyi dollárt is érhet, így tényleg üdítő, hogy Godfrey ezt a jó célt választotta.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Image: 73910158, Klinghammer Istv·n ·ltal vezetett TisztessÈges V·laszt·sÈrt AlapÌtv·ny szÈkhelye a Csalog·ny utca 12-ben., Place: Budapest, Hungary, Model Release: No or not aplicable, Property Release: Yes, Credit: smagpictures.com
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.