Szórakozás

A Coca-Cola lecseréli a nagy vihart kavart plakátokat

A párokat üdítős üvegek váltják, de a szivárvány színei maradnak a cég reklámkampányában. Ismeretes, hogy a fideszes Boldog István hétvégén bojkottra szólított fel mindenkit, amiért a Coca-Cola azonos nemű párokkal is reklámozza üdítőitalát. A cég szerda délelőtti közleményükben arról ír, új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat.

Megkérdeztük a céget, hogy az eredeti terv is így nézett-e ki vagy a felháborodás miatt változtattak a marketingen, amint választ kapunk, közöljük.

Frissítünk!

Megkeresésünkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett, szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban. A kampányt eredetileg is így tervezték.

Az új plakát.
A Coca-Cola nem szedi le a melegbarát plakátokat
Boldog István leghamarabb majd csak szeptemberben fog Coca-Colát inni, ha betartja az ígéretét.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik