Média

Új termékmenedzser felügyeli a Nosaltyt

nosalty
nosalty

Krankovics Béla lett a Central Digitális Média Kft.-hez tartozó Nosalty gasztroportál termékmenedzsere idén januártól – jelentette be a médiavállalat. Mostanáig Zalai Ágnes, a Nosalty vezérigazgatója látta el az oldal termékmenedzseri feladatait, de ő nemrég a Centráltól távozó Dunai András digitálismédia-igazgató feladatait átvéve előrelépett.

Krankovics több mint tíz éve foglalkozik digitális termékek fejlesztésével. Legutóbbi pozíciójában, 2015 óta termékmenedzserként a Mediaworkshöz tartozó Nemzeti Sport és az Autó-Motor magazin online termékein dolgozott, fő feladata a tartalmi stratégia összehangolása volt a marketing, fejlesztés és értékesítés területekkel. Ezt megelőzően 2012-től a Ringier, majd a Mediaworks kiadó online- és mobil marketingmenedzsereként a kapcsolódó fejlesztéseket koordinálta portfóliószinten. 2009-től a Vatera.hu internetes aukciós oldal marketingcsapatában hírlevél, eDM kommunikációs projekten, illetve az affiliate rendszer bővítésén dolgozott. A szakember pályáját az Inform Média kiadónál kezdte, az ott töltött idő alatt többek között a különböző listing és magazinoldalak marketing- és fejlesztési feladatait menedzselte, valamint az online bevételek növeléséért volt felelős. Részt vett a cég akvizícióinál a kiválasztott vállalkozások feltérképezésében és a felvásárlást követő integrációban.

Krankovics Béla, a Nosalty új termékmenedzsere
Krankovics Béla, a Nosalty új termékmenedzsere

Az újonnan kinevezett termékmenedzser elmondta:

A Nosalty idén tízéves, mára piacvezető márkává fejlődött. Ezekre a biztos alapokra szeretnék a továbbiakban is építeni. A jó csapat, az eddigi tapasztalataim, illetve a Central portfólió a hozzávalói annak, hogy nagyon komoly eredményeket érjünk el már rövid távon is. A legfontosabb célom most a folyamatos fejlődés erősítése tartalmi és technológiai oldalon is, ezáltal tudjuk a látogatóinkat és hirdetőinket piacvezető kiadványhoz méltóan kiszolgálni a jövőben is.

A Nosaltyt tavaly nyáron vásárolta fel a Central Digitális Média Kft., mely kiadója a 24.hu-nak is.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik