Üzleti tippek

Új márkacsaládokat vezet be a Tesco

Családi Márkák néven új márkacsaládokat vezet be a Tesco Magyarországon. Az új márkákkal az áruházlánc a háztartások egyre nehezebb helyzetére és a vásárlói árérzékenységre kíván reagálni.

Új, alacsony árú, de jó minőségű termékek jelennek meg április 14-től a hazai Tesco áruházak polcain. Az úgynevezett Családi Márkák jelenleg mintegy 120 különböző terméket ölelnek fel, köztük olyan mindennapi fogyasztási cikkeket, mint a kávé, a gyümölcslevek, rizs, tészta, édességek, készételek, kozmetikumok, háztartási vegyi áru stb. A tervek szerint a következő néhány hónap során mintegy 300-ra nő majd az új márkanevek alatt megjelenő termékek száma.

Az áruházlánc a nehéz gazdasági helyzetre való tekintettel jelenik meg diszkontárú termékeivel. A Családi Márkákat az eddigi termékkínálaton felül vezetik be, így a jól megszokott termékcsaládok és a közismert márkák is megmaradnak. A márkás termékek mellett a Tesco Value termékcsalád az olcsó alapvető termékeket, a Tesco Színes pedig a kedvező áron elérhető minőségi termékeket öleli fel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik