Üzleti tippek

Márkaügynökséggel dolgozik a Market

Az építőpiac egyik jelentős szereplője, a Market Építő Zrt. a vállalat új, egységes márkájának megalkotásához a B&P Social Branding márkaügynökséget kérte fel.

A magyar tulajdonban álló Market Zrt. egységes márkavíziójának, majd arculatának és márkastratégiájának megalkotásával a B&P Social Branding márkaügynökséget bízta meg. A feladat a márka pozíciójának, stratégiájának, víziójának kidolgozására, valamint az ezt támogató teljes arculat kidolgozására vonatkozik.

A Market számos díj és elismerés birtokosa, így elnyerte a FIABCI Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjat, a Legjobb Munkahely díjat, valamint Budapest építészeti Nívódíját a BILK, illetve a Lánchíd 19 Design Hotel megépítéséért.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik