Üzleti tippek

Szávay a Spar hazai reklámarca

Szávay Ágnes lett a Spar legújabb, egészséges termékcsaládjának reklámarca. A teniszező először szerepel hazai reklámban.

Spar Vital néven új, egészséges termékcsaláddal lép piacra a hét végétől a Spar. Első körben 27 Vital-termék kerül a hazai boltok polcára, a portfóliót az év végéig 50 cikkre növelik, tudta meg lapunk Saltzer Kornéltól, a társaság ügyvezető igazgatójától. A termékek között teljes kiőrlésű kenyér, hüvelyesek és szójaitalok is találhatók.

Széles célcsoport

Az új brand márkaarcának a vállalat Szávay Ágnest kérte fel, aki korábban reklámban még nem szerepelt. A termékek célcsoportját ugyan a 18-60 éves korosztály alkotja, ám elsősorban az anyákat, valamint az egészségtudatos fiatal korosztályt szeretné megszólítani a Spar, nyilatkozta az ügyvezető, miért esett a fiatal teniszcsillagra a cég választása.

Szávay a Spar hazai reklámarca 1

A termékbevezetést marketingkampány kíséri, „Tele vitalitással” szlogennel. Elsősorban óriásplakátokon és tv-szpotokban népszerűsítik a brandet, rádiós és online hirdetés nem készült. Ezenkívül 300 ezer termékismertető és mintegy 4,5 millió szórólap tájékoztatja majd a fogyasztókat az új termékcsaládról.

Üzlet az egészség

A vállalat már korábban is megcélozta az egészséges termékek kedvelőit. A NaturPur-család kifejezetten biotermékeket tartalmaz, ám ahogy Saltzer Kornél fogalmazott, a készítmények nem minden esetben egészségesek. A most megjelenő termékeken az ajánlott napi energiabevitelről, illetve a vitaminok, ásványi anyagok fontosságáról is tájékoztatják a vásárlókat. Az ügyvezető arra is célzott, hogy terveik között további termékcsaládok bevezetése is szerepel. Így lehetséges, hogy a jövőben az ételallergiában szenvedőket is megcélozza a vállalat.

A termékek a Spar-, Interspar- és Kaiser’s-üzletekben lesznek kaphatók, a vállalatcsoporthoz tartozó Plus-hálózatban azonban nem árusítják a brandet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik