Üzleti tippek

Új üzletággal bővít az Avantgarde Group

admin
admin

2008. 05. 30. 15:28

Avantgarde Research néven új, kutatási divíziót indít az Avantgarde Group. Az első megbízással belső kommunikációs felmérést végeztek a Coca-Cola Beverages Magyarországnak.

„Az elmúlt két évben jelentősen növekedett a cégek kommunikációs kutatások iránti igénye, s mára elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy egy szakmai csapat felállításával külön kutatói divíziót hozzunk létre. ”-mondta Schillinger Attila, az Avantgarde Group ügyvezető igazgatója.

A kutatói részleg annyiban nyújt mást a hagyományos piackutató cégeknél, hogy elsődleges kutatási területe nem a márkákra, fogyasztói szokásokra és véleményekre összpontosít, hanem a vállalatok külső és belső stratégiai kommunikációs tevékenységének működését és hatékonyságát vizsgálja üzleti kommunikációs és HR tanácsadók bevonásával.

Az új üzletág vezetője Hancz Marianna, aki ezen feladatát az Avantgarde Group leányvállalatának, a személyzeti tanácsadással foglalkozó Avantgarde Search-nek az ügyvezetői feladataival párhuzamosan látja el.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.