Üzleti tippek

Az első 25 márka toplistája

Az első 25 márka toplistája:


• 2005 november
• 2005 december

„Tolle, tolle, tolle, tolle…” Ki-ki döntse el, hogy andalító, vagy idegromboló-e az új sajtféle reklámjának dalocskája, mindenesetre egy biztos: a kampányból nem sajnálták a szuflát. A decemberi GRP táblázat 7. helyére futott be a Tolnatej kenhető trappistás márkája. Érdekes módon Tolléval viszont csak az találkozhatott, aki az RTL-t nézi, mert semmilyen más csatornán nem futott decemberben a spot. Igaz, efféle időszakos koncentráció nem ritka, a listán kilencedik Nescafé pedig éppen a TV2-ben látta decemberben a reklámüzenet sikeres célba juttatásának zálogát. Kiugró GRP költésnövekedést produkált még az Erste Bank, igaz a táblázatban mindig csupán az alapmárkával szerepel, míg egy FMCG akár tucatnyi márkát is csatasorba állít, már a base-brand szinten is. A pénzintézeti tevékenység határmezsgyéjét képviselő, mintegy 400 százalékos kamatokkal dolgozó Provident bizonyára a karácsonyi pénztelenségben kívánt személyi hiteleivel a rászorulók „segítségére sietni” és bizonyára ezért erősített a tévés kommunikációra novemberben.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik