Üzleti tippek

Újabb prémiummárka érkezett Budapestre

Pénteken nyitja meg első magyarországi üzletét a Stefanel S.p.a. olasz divatcég – írja a Napi Gazdaság.

A tervek szerint a Westend City Centerben kialakított üzletet további két fővárosi és egy vidéki egység követi. A társaság egy áruházat szeretne a Mammutban és egyet a Váci utcában, a vidéki üzlet nyitása azonban távolabbi terv.


A lap információi szerint a cég itthon is a 20–35 éves, jól kereső fiatalokat célozza meg, miközben az árszintjét a Zara fölé kalibrálja, de ezért prémium minőséget kínál. A női és férfi divatholmit egyaránt áruló lánc itthoni üzleteibe egyenként félmillió eurót fektet, és a lap információ szerint nem kísérletezni, hanem piacot szerezni érkezett. A magyar cég a romániai leányvállalat alá tartozik, a kelet-európai fejlesztést az ottani igazgató koordinálja. A tervek szerint egyébként innen Lengyelországba megy a társaság.


A milánói tőzsdén jegyzett anyavállalat tavaly 807 millió eurós árbevételt ért el, nyeresége 48,2 millió euró volt, amely 14,2 százalékos növekedést jelent 2003-hoz képest.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik