INTERNETES SAJTÓ – Tartalmi versengés

Vélhetően az index.hu és az origo.hu tulajdonosai örülnek a legkevésbé annak a minapi bejelentésnek, miszerint a Pesti Estet havonta összesen 1,2 millió példányban megjelentető – s június óta az Est FM 98,6 rádiót is üzemeltető – vállalkozás a hazai internetpiacon is szerencsét próbál. A tartalmi versenyben igen erős háttérrel rendelkező est.hu ugyanis nem titkoltan az [...]

Vélhetően az index.hu és az origo.hu tulajdonosai örülnek a legkevésbé annak a minapi bejelentésnek, miszerint a Pesti Estet havonta összesen 1,2 millió példányban megjelentető – s június óta az Est FM 98,6 rádiót is üzemeltető – vállalkozás a hazai internetpiacon is szerencsét próbál. A tartalmi versenyben igen erős háttérrel rendelkező est.hu ugyanis nem titkoltan az Est-lapok szoros együttműködésére épít. Mint azt a szerkesztők a Figyelő Plusznak elmondták, tartalomszolgáltatásuk két fő területe a kulturális programok adatbázison alapuló közlése, valamint az ajánlók és kiegészítő információk magazinszerű megjelenítése. Ebben a munkában az internetes tartalomszolgáltatók gyakorlatától eltérően – és valljuk be, ez az igény már benne volt a levegőben – az est.hu nem szégyelli az adott területen szakértőnek számító külső munkatársak szellemi értékeit felhasználni, mi több, keresik a kapcsolatot a hasonló tematikájú nyomtatott és elektronikus újságokkal. Az internetes sajtóvilág új szereplőjének megjelenését a “nagyok” árnyékában felnövő két cég, a BigFish Internet és az InMedias Internet gondozza. –

Címkék: Hetilap: Plusz