Hírbe hozott építők

MÉLYÉPÍTŐ BUDAPEST KFT. Elsőként ez a cég került a figyelem középpontjába. Pados Zoltán a szerény, 140 millió forintos törzstőkéjű társaság vezérigazgatója azonban cáfolta a részvételükről szóló híreket. A céget – amely a korábban a Strabag Hungária vezérigazgatói székéből felállított Pados, továbbá Riegler Zoltán fideszes képviselő és az olasz Impregilo S.p.A. tulajdonában van – az NA [...]

MÉLYÉPÍTŐ BUDAPEST KFT. Elsőként ez a cég került a figyelem középpontjába. Pados Zoltán a szerény, 140 millió forintos törzstőkéjű társaság vezérigazgatója azonban cáfolta a részvételükről szóló híreket. A céget – amely a korábban a Strabag Hungária vezérigazgatói székéből felállított Pados, továbbá Riegler Zoltán fideszes képviselő és az olasz Impregilo S.p.A. tulajdonában van – az NA Rt. nem kereste meg.

EGRI ÚTÉPÍTŐ RT. Szintén esélyesként emlegették. A legnagyobb francia útépítő cég, a Colas magyarországi vállalatánál azonban nem tudtak a velük kapcsolatos tervekről.

BETONÚT SZOLGÁLTATÓ ÉS ÉPÍTŐ RT. Egy ideig e cég volt a titkos favorit. A társaságnál viszont tagadták, hogy megkapták volna az M3-as tervdokumentációját.

HOFFMANN RT. A zalaegerszegi cégnél talán még örültek is a híresztelésnek, a cég ugyanis pályázott a beruházásokban való részvételre. Igaz, választ nem kapott az NA Rt.-től.

VEGYÉPSZER RT. Néhány napja arról szólnak a hírek, hogy e társaság lesz az M3-as beruházásának fővállalkozója. A tengizi beruházások szervezésében megedződött, 1997-ben csaknem teljesen tönkrement, s éppen az MFB által megmentett társaság a találgatások szerint a Betonút Rt.-vel, illetve a Ganz Acélszerkezet Rt.-vel közösen kaphat megbízást.

Címkék: Hetilap: Gazdaság