BARKÁCSOLJA LÁNCÁT AZ OBI

Három év alatt nyolc áruházra bővítette hálózatát hazánkban a németországi székhelyű, főként barkácstermékek forgalmazására specializálódott OBI. A társaság árbevétele az elmúlt időszakban több mint háromszorosára nőtt, ám mindehhez hozzátartozik, hogy eközben integrálta az itteni négy BauWelt barkácsáruházat is. A cég az elképzelések szerint az ezredfordulóig még 7 áruházat nyit, s meg akar telepedni minden 100 [...]

Három év alatt nyolc áruházra bővítette hálózatát hazánkban a németországi székhelyű, főként barkácstermékek forgalmazására specializálódott OBI. A társaság árbevétele az elmúlt időszakban több mint háromszorosára nőtt, ám mindehhez hozzátartozik, hogy eközben integrálta az itteni négy BauWelt barkácsáruházat is. A cég az elképzelések szerint az ezredfordulóig még 7 áruházat nyit, s meg akar telepedni minden 100 ezer lakosnál nagyobb városban. Az OBI nyereségéről a társaság vezetői nem nyilatkoztak, csupán azt tudni, hogy nem minden áruházuk jövedelmező. A társaság üzleteiben forgalmazott termékek 20 százaléka direkt, 40 százaléka pedig áttételes importból származik, a fennmaradó részt magyar beszállítóktól vásárolják. A piaci információk szerint 4,5 milliárd forintot kitevő tavalyi árbevételét a cég minimum az infláció mértékével szeretné növelni.

Címkék: Hetilap: Röviden