A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.
Részletes leírás
A magyar tengeri hajók átlagos életkora meghaladja a 17 évet, ezért azokat még ebben az évtizedben ki kell vonni a forgalomból. A Mahart Rt. pályázatot nyújtott be a tárcaközi bizottsághoz annak érdekében, hogy az orosz államadósság terhére korszerű folyam-tengerjáró és konténer-szállító hajókat szerezhessen be. A kormány hozzájárult ahhoz, hogy a cég 1998 végéig – összesen [...]
A magyar tengeri hajók átlagos életkora meghaladja a 17 évet, ezért azokat még ebben az évtizedben ki kell vonni a forgalomból. A Mahart Rt. pályázatot nyújtott be a tárcaközi bizottsághoz annak érdekében, hogy az orosz államadósság terhére korszerű folyam-tengerjáró és konténer-szállító hajókat szerezhessen be. A kormány hozzájárult ahhoz, hogy a cég 1998 végéig – összesen 44,7 millió dollár értékben – 5 hajót megvásárolhasson. A vételt a Mahart hitelből finanszírozza, amit majd az új hajók üzemeltetéséből eredő többletnyereségéből törleszt.