Élet-Stílus

Miről álmodik a férfi? Rummal megpakolt adventi kalendáriumról

Mr.Alkohol
Mr.Alkohol
Aranykorukat élik a gasztronómia vonatkozásában létrehozott adventi naptárak: számuk, tematikájuk, ízeik szinte végtelenek, a paletta így olyan széles, hogy választani szinte képtelenség. A Mr. Alkohol – amely idén nyitotta meg első drink shopját Budapesten – különleges termékekkel készül az ünnepi szezonra, és még a katari futball-világbajnokságot sem felejtették el.

A fáma szerint az adventi kalendárium eredete a huszadik század elejére datálható, ekkor egy német anyuka készített a kisfiának egy a maihoz hasonló naptárat. A kartonlapot 24 részre osztotta, december 1-jétől 24-éig, és minden napra jutott egy darab csokoládé a gyereknek. Az biztos, hogy a szokás Magyarországra is begyűrűzött, ma pedig az egyik legkedvesebb ünnepi ajándéknak számít kortól függetlenül.

A tökéletes választás: rumnaptár

Mindenki tudja, hogy férfiaknak ajándékot venni nem egyszerű: ha a párunkról van szó, még faramucibb a helyzet. De az alkoholos ital általában biztos pont tud lenni, azonban egy minőségi boron vagy pezsgőn túlmutatóan kreatívak is lehetünk a karácsony közeledtével. A Mr. Alkohol az ital kis- és nagykereskedelemben húszéves múltra visszatekintő tapasztalattal, szakértelemmel és tudással rendelkezik, aminek segítségével és széles választékának köszönhetően a már megszokott vagy esetleg kedvenc italaink mellett különleges és hozzánk passzoló termékeket is megismerhetünk anélkül, hogy kompromisszumokat kéne kötnünk.

Mr. Alkohol Az A.H. Riise italmárka adventi kalendáriuma

A cégnél természetesen készültek az ünnepekre, a kreatív ajándékválasztás szerelmesei biztosan értékelni fogják az A.H. Riise italmárka adventi kalendáriumát, ami 24 darab, ízekben különböző 2cl-es rumot rejt magában. Nemcsak ízekben egyedülálló a csomag, de esztétikailag is szemet gyönyörködtető. 24 napon át történő felfedezése igazi gyerekkori élményt csempész vissza a mindennapokba – persze, szigorúan munkaidőn túl megízlelve a nedűket. És ha már kalendáriumok: a Mr. Alkohol webshopjában elérhető egy virtuális adventi naptár, ami minden nap kinyitható. A vásárlóknak így kedveskedik a cég különféle akciókkal, meglepetés ajándékokkal.

Egy üveg ital? Vagy inkább díszdoboz?

Miért is hajítanánk be egy különleges üvegbe zárt whisky-t papírszatyorba? Érdemesebb úgy alkoholos ajándékot választani, ami már eleve díszdobozba van zárva. A széles spektrum nemcsak a kínálatban jelenik meg, hiszen az italboltot megálmodó csapat kitűzött célja, hogy egy társasági összejövetelen azok se maradjanak ki az élményből, akik az alkoholt nem, de a koktélokat és az ízekkel való kísérletezést kedvelik.

Ezáltal a Mr. Alkohol által megálmodott, karácsonyi tematikájú díszdobozok sem kizárólag whisky-t rejtenek magukban: rumot vagy likőröket is találunk csokoládéval, kávéval megspékelve.

Magyar válogatott nélkül is izgalmas világbajnokság

A Mr. Alkohol igyekszik mindenki igényeit kielégíteni, legyen az pénztárcához vagy minőséghez szabva, pláne, ha egy olyan fontos esemény közeledik az évben, mint a katari futball-világbajnokság. A tornával egy időben elindult a Be Our Champion! nyereményjátékuk, ahol hírlevélre feliratkozással és 10.000 forint feletti vásárlással értékes nyereményekre tehetünk szert.

Az igazi futballőrülteket pedig tippelős játékra invitálja a cég a közösségi oldalán: a vb-meccsek győzteseit pontosan eltalálva ajándékcsomagot zsebelhetnek be a foci szerelmesei. Noha a magyar válogatottnak nem szurkolhatunk Katarban, ám a nyereményekkel talán még több izgalmat lehet belecsempészni a meccsnézésbe.

Kapcsolódó
Mr. Alkohol Budapesten: A tudatos és minőségi alkoholfogyasztás – akár alkoholmentesen is (x)
A világ aktualitásait folyamatosan figyelemmel kísérő Mr. Alkohol éppen idén nyitotta meg első drink shopját Budapesten, ahol igényeink és elképzeléseink szerint a lehető legtökéletesebb termékeket kapjuk kézhez. Ha betérünk az italboltba, egy egyszerű vásárlás mellett új ízvilágokat és különleges, itthon csak nehezen beszerezhető termékeket találunk.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik