Novemberben nyílik a márkás diszkontáruház Biatorbágyon

November 11-én nyilik a 25 millió eurós beruházással épült Premier Outlets Center, az ismert divatmárkák diszkont boltjainak központja - jelentette be David Carver, a Miller Developments képviselője és Takács József, a Raiffeisen Ingatlan Rt. üzletág igazgatója szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.

A Premier Outlets Center – korábbi nevén Budapest Outlet Center – beruházási költsége 25 millió euro, a projektcégben 50-50 százalékos részesedéssel rendelkezik a Raiffeisen Ingatlan Rt. és az edinburghi központú Miller Group fejlesztési divíziója, a Miller Developments. 

 A létesítmény 7 hektáros területen épült, 13 ezer négyzetméternyi hasznos területen 46 üzletnek, hat vendéglátó-ipari egységnek ad majd otthont, és 900 parkolóhely is tartozik hozzá. Az üzletek közül 28-ra már megkötötték a – 5-10 éves – bérleti szerződést egyebek mellett a Levi’s-sel, az Adidassal, a Nike-val, a Tom Tailorrel, a Camel Active-vel és a Mexx-szel -, a maradék 18-ból kilencre már megkötötték az előszerződést. Egy-egy bérlemény átlagos mérete 180 négyzetméter, az alap bérleti díj 16 és 30 euró havonta, négyzetméterenként. Az ingatlan bérbeadását és üzemeltetését a GVA Grimley Outlet végzi. 

A nyitást követő első évben 1,5-2 millió látogatóra számítanak – jelentette ki Brendon O’Reilly, a GVA Grimley Outlet képviseletében -, az M1-es és M0-ás autópályák csomópontjánál elhelyezkedő létesítmény 4 millió ember számára érhető el 60 percen belül. A beruházás sikerétől függően 2005-ben, illetve három éven belül tervezik megvalósítani a létesítmény második darabját: a 30 millió eurós, újabb egységhez szükséges, 10 hektáros területet már megvásárolták a jövő hónapban nyíló létesítmény melletti területet. A második ütemben elkészülő egységet 15 ezer négyzetméteresre tervezik, a hozzá tartozó 1100 parkolóhellyel. A kereskedelmi egységek közel 400 embernek adnak majd munkát, a leendő munkavállalókat a 2004. október 7-én délután rendezendő, nyilvános állásbörzén remélik megtalálni.

 A hatvanas évben Amerikában, majd az elmúlt tíz évben Európában is elterjedt outlet a kiskereskedelemnek olyan formája, amelyben az ismert márkákból az előző évben megmaradt készleteket 30-70 százalékos árengedménnyel árusítják.

Címkék: archívum