Tudomány

Egy reklám, amit nem lehet nem kattintani

Zseniális, hogy az embernek kedve van odafigyelni.

Március végén már megemeltük a kalapunkat a Pepsi kreatívjai előtt, de a két hónap múlva megrendezésre kerülő labdarúgó-világbajnokság apropójából újabb videóval álltak elő. Ez még önmagában nem lenne érdekes, azonban a reklám tartalma (és hossza is) a nézőre van bízva – ha a megfelelő időpontban kattintunk, megváltozik a történet.

Összesen tizenegy helyen tudunk beleszólni az eseményekbe, és érdemes odafigyelni, mert ha nem klikkelünk időben, Lionel Messi visszabújik az újság mögé és a lányok se táncolnak velünk.

A spot érdekessége, hogy bár Rióban játszódik, egy szóval sem említi a foci VB-t. Ez persze annak köszönhető, hogy nem a Pepsi a hivatalos támogató, hanem a konkurencia.

A Coca-Cola a labdarúgás kultúrákat átívelő, világot egyesítő erejét vette elő.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik