Tech

A Facebook elindította saját YouTube-ját

Egyelőre még kevés tartalommal és csak az Egyesült Államokban, de elindult a Facebook saját sorozatait kínáló Watch nevű felülete.

A Facebook mobilon, asztali felületen és Facebook TV-n is elérhetővé tette az összes amerikai felhasználó számára Watch nevű videós platformját, ami a cég médiapartnerei és más tartalomgyártók által készített eredeti sorozatait fogja egybe. A Watch-t a közösségi oldal natív appjaiban lehet megtalálni egy dedikált fül alatt, asztali böngészőben a Facebook baloldali menüsávjában, mobilon pedig a felső főmenüből hívható elő.

Jelenleg még kevés videót kínál a szolgáltatás, azok is szponzorált tartalmak, vagy a szerződött, profi tartalomkészítők produktumai.  Többek közt napi kiemelt, a héten legnépszerűbb, vagy barátok által nézett, ajánlott kategóriák alatt böngészhetnek a felhasználók.

Forrás: Facebook

Az előre felvett epizódok mellett lehetőség van élő közvetítése lebonyolítására is, a tervezett jövőbeli kínálatban sportesemények is szerepelnek.

A közösségi oldal mindent lefedne: lesznek sportközvetítések, beszélgetős showműsorok, de a Facebook főleg exkluzív sorozatokkal húzná be a felhasználókat, ahogy azt például a Netflix is teszi. A drágább adásokban hollywoodi hírességek is felbukkanhatnak.

A Facebook zöld utat adott egy olyan randiműsor ötletére is, ami a virtuális valóságban (VR) játszódik. A műsor lényege, hogy az első találkozást a VR-ban ejtik meg a szinglik, és csak később találkoznak a valódi világban. Azt még egyelőre nem tudni, hogy a szolgáltatás mikor válik elérhetővé más országokban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik