Tech

Érzelmes reklámmal ríkat meg mindenkit az Apple

A spot az iPhone 7 kamerás képességeit domborítja - zsebkendő használata javasolt.

Az Apple egész eddigi történetét átszőtték a reklámok, amelyek az összes korszakban kilógtak az akkori stílusból. A cég az ikonikus 1984-es videó óta arra törekszik, hogy elsősorban ne a termékkel, annak tudásával, hanem az általa közvetített értékekkel hasson, amit mára tökélyre fejlesztettek.

A legutóbbi alkotás az iPhone 7 Plus kamerás képességeit emeli ki, és ahogy szinte az összes Apple reklám, ez is kőkeményen hat a könnycsatornákra és az érzelmekre. Cuki gyerekek bevetése örök idők óta elfogadott eszköze a marketingnek, ami ebben az esetben is tökéletesen működik.

És ha már belekezdtünk, jöjjön még pár Apple spot az utóbbi időkből. Az új MacBook Pro népszerűsítésére forgatott másfél perces alkotás a nagy találmányokat helyezi előtérbe, miközben eldurrogtatnak több ezer villanykörtét. A cég mindig is a nagy innovátorok közé sorolta magát, így a Bulbs is ezt hirdeti.

Színes lufik szállnak New York utcái fölött motívum elcsépeltnek tűnik, de az Apple tálalásában ez is működik. A reklám az iMessage-en belül használható, látványos üzenetformákat propagálja, miközben az iPhone itt is a legvégén tűnik fel.

Végül jöjjön az abszolút kedvenc, ami még a legellenállóbb szíveket is meglágyítja. Ezt nem is kell magyarázni: Frankeinstein, karácsony, elfogadás, béke, szeretet.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik