Tech

75 millió előfizetőnél jár a Netflix

Sőt, valószínűleg már ennél is jóval nagyobb az online tévézők száma, ez még a terjeszkedés előtti adat.

Néhány hete érhető el Magyarországon és világszerte (csupán néhány régió kivételével) a Netflix, a 130 országos hódítás pedig valószínűleg minden nap új előfizetők ezreit adja hozzá a meglévő ügyfélkörhöz. Viszont a streaming-szolgáltató most tette közzé, hogy január elsején, csupán néhány órával a cég negyedévének lezárása után átlépték a 75 milliós felhasználói számot.

2015-ben 17 millióval nőtt a Netflix-nézők tábora, ebből 5,6 millió 2015 utolsó negyedévében érkezett. Az Egyesült Államokban a Netflix ráadásul az internetes forgalom 37 százalékát foglalta le tavaly (tavalyelőtt 21 százalékot evett meg a sávszélességből a tévé-streaming). 2015-ben összesen 42,5 milliárd órányi tartalmat néztek meg a Netflix előfizetői, amely szintén jelentős növekedés a 2014-es 29 milliárdhoz képest.

Arról még nincs hivatalos visszajelzés, hány új előfizetőt szerzett a szolgáltató az év eleji váratlan, nagy léptékű területi bővítéssel, de erről a legelső adatok minden bizonnyal csak a mostani negyedév zárása után, áprilisban láthatnak napvilágot. Már csak azért is kell az időbeli ráhagyás, mert az új feliratkozóknak egy hónapos ingyenes próbaidőszak jár, az előfizetői bázis valós növekedését tehát az mutatja meg, hányan maradnak fizetős ügyfelek.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik