Tech

Megújult a YouTube

Az előző hónapban még csak választható lehetőség volt a felhasználók számára, immáron mindenkinek kötelező.

Persze azok, akik nem rendelkeznek YouTube-hozzáféréssel, vagy nem szoktak Google-hozzáférésükkel belépni, azok nem fognak sokat észrevenni a változásból, de azok nem is használják ki rendesen a YouTube-ban rejlő lehetőségeket.

Az első és legfontosabb változás, hogy a kevésbé személyes funkciókat, mint a jelenleg nézett videók szegmenst megszűntették, a reflektorfényben és a kiemelt videókat a felkapott videókkal együtt pedig a jobb oldalon lehet megnézni a YouTube főoldalán.

Egyes funkciók – mint például a levelesláda – könnyebben elérhetőek, mások – mint a feliratkozások – átalakultak. A YouTube alapvető célja a könnyebb testreszabhatóság volt, a felhasználók jobb kiszolgálása.

Hogy miért? Mert az átlagember napi 15 percet tölt a YouTube-on és napi 5 órát tévézik. A YouTube csapata ezt a hatalmas szakadékot szeretné azzal áthidalni, hogy megpróbál – saját szavaikkal élve – egy olyan honlapot létrehozni, ami célállomássá válik mindig, amikor az ember nem tudja, mit nézzen.

AJÁNLOTT LINKEK:

További részletek az átalakulásról – angolul (TechCrunch)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik