Szórakozás

Havi hárommillióért vállalhatta Stohl András a reggeli rádiózást

24.hu
24.hu

2017. 07. 09. 07:19

Korábban a témában:

Az áprilistól már csak online rádióként működő Class FM reggeli műsorát, a Morning Show-t Stohl András, Pataki Zita és Janklovics Péter vezeti egy ideje, de azóta is folyik a Morning Show és az időközben a Rádió1-re átigazolt és ott Reggeli Show címmel műsort vezető Sebestyén Balázsék közötti jogvita – elveníti fel a Bors az elmúlt hét egyik nagy érdeklődésre számot tartó témáját.

AppleMark

 

A bulvárlap szerint a rádió tulajdonosát furamód nem nagyon érdekelheti a hallgatottág, mivel Stohlék csúcsa eddig 8170 volt, az átlag pedig há­romezer körül mozog. De például Facebook-oldaluk is élő bejelentkezéseire is mindössze körülbelül 14 ezren kíváncsiak; ezzel szemben Balázsék egy-egy élőzését átlagban félmillióan követik. A lap szerint tehát a rádiót alig-alig hallgatják, ennek ellenére a műsorvezetők – különösen Stohl András – igazi álomfizetésért vállalták a Class FM-es munkát.

“Minimum 2,5 millió forint plusz áfa, de inkább hárommillió havi fixért írt alá Stohl András a Class FM Morning Show-jához. Miért ne vállalta volna? Akármekkora is a hallgatottság, András ezzel nem bukhat. A legjobb színházakban a legjobb rendezők versengenek érte. Nem beszélve a filmekről, gondoljanak csak a Válótársak harmadik évadára, amit most kezdenek forgatni. Ha vége is lesz a rádiózásnak, neki ez egy fantasztikus kirándulás volt, marha sok pénzért. Kiszivárgott András fizetése, még az is lehet, hogy ezzel is borsot akarnak törni Sebestyén Balázsék orra alá” – írják egy rádiós körökben mozgó informátorra hivatkozva.

Fotó: Facebook

Stohl András nem kívánt a témában megszólalni, kolléganője, Pataki Zita viszont annyit elmondott, nem érdekli, és nem is tudja, hogy kinek mennyi a fizetése, ahogy a hallgatottsági számokkal sem foglalkozik. Mindössze az fontos számára, hogy jól végezze a dolgát, jó legyen a műsor, és örül annak, hogy műsorvezetőként nem nehezedik rá semmilyen felülről jövő nyomás.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Charleroi, 2017. szeptember 19.
A Ryanair ír légitársaság repülőgépei a belgiumi Charleroi repülőtéren 2017. szeptember 19-én. A cég több mint 2000 járatát törölte, ebből 143 Belgiumból induló járatot pilótahiány, a légiforgalmi irányítás kapacitásának szűkössége, a sztrájkok, a kedvezőtlen időjárás, valamint a személyzet szabadságának kötelező kiadása miatt. (MTI/EPA/Stephanie Lecocq)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.