Szórakozás

Meleg szereplő a Coca-Cola új reklámjában

Fiú- és lánytestvér küzd a medencetisztító fiú kegyeiért.

Nagyot szólt a Coca-Cola legújabb reklámja. A máris 2,7 milliós nézettségű Pool Boy (Medencés fiú) című spotban egy testvérpár küzdelmét láthatjuk: a lány és fivére egyaránt rágerjed a ház kertjében munkálkodó izmos fiatalemberre.

A tesók természetesen arra a kézenfekvő következtetésre jutnak, hogy a nagy hőségtől és a szorgos munkától izzadó fiúnak egy jéghideg kólára lenne szüksége, így aztán óriási, test-test elleni küzdelmet sem nélkülöző csatába kezdenek a kézbesítés jogáért. Nézzük a filmet, aztán elemezzünk:

A reklám különlegessége ugyebár a meleg szereplő megjelenése, aki épp olyan természetes, normális része a családnak (a társadalomnak stb.) mint a heteroszexuálisnak látszó lánytestvér.

Ami azért is érdekes, mert – bár a filmvilágban egyre gyakoribb a saját neme iránt vonzódó karakter szerepeltetése – a nagy világcégek viszonylag lassan jutnak el odáig, hogy kampányaikban megjelenik ez a fajta sokszínűség. A like-ok és a nemtetszést kifejező gombok melletti számok azt mutatják, a reklám eléggé elnyerte a nagyközönség tetszését.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik