Szórakozás

Még Andy Vajna is soknak találta felesége szépségversenyének gyártási költségeit

Vajna Timi az elmúlt években elég nagy felhajtást csinált Miss Universe elnevezésű szépségversenye körül, az idén azonban visszafogottabb a promóció, pedig november 20-a, a döntő napja már a nyakukon van. A lányokról eddig csak saját közösségi oldalán osztott meg videókat, ahol egyébként – nem teljesen világos, hogy milyen célból, de – róla is készültek szexi felvételek. Pedig férje már a szépségversenynek otthont adó csatorna tulajdonosa, de a TV2-őn még egyetlen reklám sem ment le az eseménnyel kapcsolatban.

A pletykák szerint mindez azért van, mert még most is folyik a szervezkedés a rendezvény körül, ugyanis Andy Vajna soknak találta a műsor gyártási költségeit.

Vajnáék több cégtől is kértek ajánlatokat a Miss Universe gyártására, a pletykák szerint a csatorna legnagyobb beszállítója, az IKO százötvenmilliós költségvetést tett le az asztalra. Ezt erősen túlzónak találták, így nem állapodtak meg. Most azt beszélik, egy rendezvényekkel foglalkozó vállalat készítheti majd az élő show-t. Kockázatosnak hangzik már elsőre is

– írja a Bors egy TV2-es forrásra hivatkozva.

A csatorna közleménye szerint azonban minden a terv szerint halad.

A műsor előkészületei rendben zajlanak, a nézők egy nagyszabású show-műsort láthatnak majd november 20-án. A Miss Universe Hungary kampánya a napokban indul. A legszebbek csütörtökön a Miss Extrém választáson mutatkoznak be a sajtó és a nagyközönség előtt, és az egyperces bemutatkozó kisfilmjeiket is e héttől láthatják a nézők a TV2 képernyőjén. Emellett a szépségverseny közösségi oldalán is naprakész információk várják az érdeklődőket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik