Szórakozás

Negyvenmilliót fizetett az állami média Hajdú Péter cégének a Magyarország Szépéért

Hajdúnak a szépségversenyt szervező cégben is komoly érdekeltsége van.

Negyvenmillió forintot kapott az állami médiától Hajdú Péter műsorgyártó cége, a Frizbi Entertainment Kft. a Duna TV-n vasárnap este sugárzott Magyarország Szépe műsorért – tudta meg a 444. Ezért a pénzért Hajdú cége – ami amúgy az Andy Vajna kormánybiztos tulajdonában lévő TV2 legnagyobb beszállítója – három adást készített, a Magyarország szépe Miss World Hungary 2016-ot, a Magyarország Szépe – miniprogramot és a Magyarország Szépe – A felkészülés című produkciót.

A Hajdú Péter százszázalékos tulajdonában lévő Frizbi Entertainment Kft.-nek egyébként 51 százaléknyi tulajdona van a Magyarország Szépe Kft.-ben is, amelynek ügyvezetője Hajdú felesége, Sarka Kata.

Az MTVA azzal indokolta a szépségverseny sugárzását, hogy az szerintük ugyanúgy belefér a modern közszolgálatiságba, mint az Eb közvetítése, mert a „versenyző lányok olyan társadalmi üzeneteket közvetítettek – foglalkozás az elesettekkel, az idősekkel, a környezettel vagy az állatvédelemmel -, melyek teljes mértékben vállalhatók a közmédia számára”. A műsort egyébként 569 398 néző látta, a Duna TV-n 9,3, a Duna World adásában 3,8 százalékos közönségarányt ért el.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik