Szórakozás

Hullanak a fejek a TV2-nél, most Azurák helyettese távozik

24.hu
24.hu

hírgyáros. 2016. 03. 31. 13:24

A Comment blog értesülései szerint Amin-Váczi Virág közös megegyezéssel távotik a TV2-től, bár korábban arról szóltak a hírek, hogy Kökény-Szalai Vivien bocsátotta el a csatornától. A tévés nevéhez fűződik a Babavilág 2006-os elindítása, ő volt az Aktív főszerkesztője is. Amin-Váczi Virág a cikk szerint végigjárta a tévés szamárlétrát, a szerkesztő-riporterségtől jutott el a főszerkesztői pozícióig. Dolgozott a Jó reggelt Magyarország!-ban, a Jakupcsek showban, a Magellánban, legutóbb a FEM3 Café című napi magazinműsor kreatív producere volt, tanított a TV2 Akadémián is. Kökény-Szalai alatt a Mokkát is rábízták.

Nem hivatalosan ő volt Azurák Csaba helyettese akkor, amikor Azurák irányította az aktuális műsorokat. Amin-Váczi Virág  volt a TV2 Akadémia műsorvezető osztályának vezetője, a csoport sorsáról és a tévés utódjáról megkérdeztük a csatornát, válaszukkal bővítjük cikkünket.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.