US singer Taylor Swift poses as she arrives to the 2016 Vanity Fair Oscar Party in Beverly Hills, California on February 28, 2016. / AFP / ADRIAN SANCHEZ-GONZALEZ
Szórakozás

A tévéműsorok készítőinek bele kell húzni, ha le akarják győzni Taylor Swiftet

24.hu
24.hu

2016. 03. 19. 12:08

Az amerikai videószolgáltató, a Vevo legújabb kutatása szerint a legfelkapottabb előadók videoklipjei

több nézőt vonzanak, mint egyes tévéműsorok.

Taylor Swift például Bad blood című klipjének megjelenési hetén 18 milliós nézettséget produkált, ami több, mint amit az azon a héten futó tévéműsorok bármelyike elért- kivéve az NCIS Los Angelest.

Tavaly októberben, miután kijött Drake Hotline blingjéhez készült videója, egy hét alatt 6 millió néző volt rá kíváncsi. A kutatás szerint a 18-49 éves korosztályban közel annyian látták a klipet, mint a South Park legújabb részét.

A Vevo felmérése igazából arra volt jó, hogy ország-világ elé tárja a szolgáltató egyre növekvő nézettségi adatait – 17 milliárd egy hónap alatt azért elég szép teljesítmény.

(NYP)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Fotó: 24.hu/Fülöp Dániel Mátyás
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.