US singer Taylor Swift poses as she arrives to the 2016 Vanity Fair Oscar Party in Beverly Hills, California on February 28, 2016. / AFP / ADRIAN SANCHEZ-GONZALEZ
Szórakozás

A tévéműsorok készítőinek bele kell húzni, ha le akarják győzni Taylor Swiftet

24.hu
24.hu

2016. 03. 19. 12:08

Az amerikai videószolgáltató, a Vevo legújabb kutatása szerint a legfelkapottabb előadók videoklipjei

több nézőt vonzanak, mint egyes tévéműsorok.

Taylor Swift például Bad blood című klipjének megjelenési hetén 18 milliós nézettséget produkált, ami több, mint amit az azon a héten futó tévéműsorok bármelyike elért- kivéve az NCIS Los Angelest.

Tavaly októberben, miután kijött Drake Hotline blingjéhez készült videója, egy hét alatt 6 millió néző volt rá kíváncsi. A kutatás szerint a 18-49 éves korosztályban közel annyian látták a klipet, mint a South Park legújabb részét.

A Vevo felmérése igazából arra volt jó, hogy ország-világ elé tárja a szolgáltató egyre növekvő nézettségi adatait – 17 milliárd egy hónap alatt azért elég szép teljesítmény.

(NYP)

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.