Szórakozás

Márciustól tűnnek el a meztelen Playboy-lányok

Hamarosan felöltöznek a nyuszilányok – írtuk meg már tegnap, az akkor még csak felreppent hírt, mára azonban bizonyossá volt, valóban nélkülöznünk kell ezután a pucér szépségeket a Playboyból.

“2015. október 13-án a Playboy Enterprises, Inc. bejelentette, hogy miután munkahelyeken is biztonsággal megtekinthető formátumban újraindította a playboy.com honlapot, következő lépésként a cég meghatározó kiadványán, a Playboy magazinon úgyszintén változtatni fog. A Playboy magazin amerikai kiadója hivatalosan is közzé tette, hogy a 2016. márciusi számától – amely 2016 februárjában jelenik meg – szakít a teljes meztelenséggel, a férfiaknak szánt egyéb tartalmakat fejleszti és erősíti tovább. A Playboy szerkesztősége alapvető átalakítást hajt végre a lap arculatán, amelynek eredménye a 2016. márciusi számban lesz látható” – áll a kiadó közleményében, melyben arra is kitérnek, a lapban továbbra is láthatóak lesznek neves fotósok által készített képek a világ legszebb nőiről, és ikonikus Playmate-ekről is.

„Az 1953-as év – amikor Hugh Hefner útjára indította a Playboy magazint – politikai és szexuális légkörét tekintve szinte semmiben sem hasonlít napjainkhoz. Ma már nyíltan kifejezhetjük magunkat mind politikai, mind szexuális és kulturális tekintetben, és ez nagymértékben Hefnek e szabadságjogok kiterjesztéséért folytatott hősies küzdelmének köszönhető. A Playboy a jövőben is hű marad ezen alapelvekhez. Biztosra vesszük, hogy amint az átalakított magazin megjelenik, és az olvasók saját szemükkel látják a rengeteg újító szellemű változtatást, megkedvelik a végeredményt” – nyilatkozta a Playboy Enterprises vezérigazgatója, Scott Flanders.

Europress / AFP
Hugh Hefner és a nyuszilányok   Fotó: Europress/AFP

“Meggyőződésünk, hogy a korábbi „playboy” férfitípus is megváltozott. A hedonizmus kizárólagosságát átveszi egy új szerep, amelyben nagyobb hangsúly jut a felelősségre; arra, hogy egy mai férfinak hatással kell lennie a körülötte levő világra és oda kell figyelnie szűkebb és tágabb környezetére. Az új playboy hatékonyabban kommunikál és egyenrangú partnere a nőknek. Ezt a fajta sikeres és magabiztos, gyorsan adaptálódó férfit tekinti a lap elsődleges célcsoportjának” – írják továbbá a közleményben, melyben Bus István, a Playboy magazin magyar kiadásának főszerkesztője is megszólal, és nem zárja ki, hogy a magyar olvasók örülhetnek még meztelen hölgyeknek is.

„A Playboy brand továbbra is nagyon erős, a lap pedig a világ legerősebb férfimagazinja – miközben tovább változik a korral. Hogy a meztelenség megmarad-e a magyar Playboyban, vagy követjük az amerikai példát, az a következő hónapokban fog kiderülni. Célunk az, hogy minél több olvasónk legyen elégedett az általunk előállított tartalommal. A változások során ezért folyamatosan kutatjuk az olvasói igényeket.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik