Szórakozás

Szegedi vendéglátás: fogyassz, vagy menj!

Ezúttal egy fogyasztóvédelmi blog foglalkozik a szegedi vendéglátással.

A Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blogon osztotta meg egy szegedi fiatal a Cooltourban vele megesetteket. A beszámoló szerint az egyébként sem teli helyiségben egy olyan asztalhoz ültették le őket, ahonnan gyakorlatilag felállították az addig ott ülőket.

Miután megkapták rendelésüket és a társaság később érkező tagjaira vártak, a felszolgáló -akiről kiderült, hogy maga a tulaj, az asztalukhoz ment és további fogyasztásra, vagy távozásra szólította fel őket, amire nem voltak hajlandóak.

“Na innentől lett érdekes a történet… (Közben ketten isszák a forró csokit…)
Csávó: Akkor be lehet szállni a rezsibe!!! Havi 3 millió, csak fogyasztó vendégek lehetnek itt. Rendeljetek vagy menjetek most!
– Együtt vagyunk!
Csávó: Nem rendeltek, menjetek el!
Jó megisszák a többiek az elmegyünk mindannyian.
Abban a hitben éltünk, hogy jó hát parasztok megisszuk és elmegyünk. Ám ez a történet, még nem itt ér véget… Kettő percen belül megjelenik a csávó. Itt van két darab 1000Ft-os italkupon meg lehet venni. (biztos veszünk italkupont, amikor ekkora parasztok voltak…)” – írja Richárd a Tékozló Homáron.

A poszthoz fűzött kommentek szerint valószínűleg nem teljes így a történet, de tény, hogy sok tulajdonost sokkolhatnak a forgalommal összhangban nem álló bérleti díjak Szegeden.

Az elmúlt héten a szegedi halászléket húzta le az egyik legismertebb gasztronómiai kiadvány, mondván, hogy nem eléggé halízűek, túl sósak és pörköltszagúak az az itt készülő specialitások.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik