Bernd Storck (Array)
Foci

Storck: a döntés, és a felelősség is, az enyém

24.hu
24.hu

2015. 10. 22. 13:35

A válogatott szövetségi kapitánya bizakodó a jövőre nézve.
Korábban a témában:

Terjedelmes interjút adott Bernd Storck az origo.hu-nak, ahol a témát alapvetően a norvégok elleni pótselejtező és a csapat lehetséges játéka határozta meg.

A szövetségi kapitány elárulta, nem sokkolta kinevezése, előre el volt döntve, ha Dárdai nem tudja folytatni, akkor ő veszi át a helyét.

A kapitánynak a legnagyobb problémát eddig és eztán is a bevethető játékosok aktuális fizikai állapota okozza. “Ha valakinek nem tökéletes az edzettségi állapota, akkor dekoncentrálttá válik, rossz döntéseket hoz, kapkodni kezd. Márpedig azt el kell fogadni, hogy az edzettségi szintünk nemzetközileg nem kiemelkedő. Amikor megkapom a játékosokat, fogalmam sincs, ki, milyen fizikai állapotban vannak, én viszont nem tehetem ki őket megterhelő teszteknek a pótselejtező előtt. A légiósokról még csak-csak vannak mérési eredményeink, de a hazaiak közül csak a Fradi-játékosokról” – fogalmazott.

Storck elárulta azt is, természetesen egyeztet Dárdai Pállal, hiszen két norvég válogatott is játszik a keze alatt. Beszél Thomas Dollal a fradisták állapotáról, és felveszi a kapcsolatot a Norvégiában dolgozó német kollégáival is, ugyanakkor kihangsúlyozta, a saját útját járja, a döntés, és ezzel együtt a felelősség is az övé.

Bár az interjú a válogatott Dárdai Pál által összerakott szakmai stábjának menesztése előtt készült, Storck szavaiból kivehető, miért nem kinevezésekor azonnal épített új stábot, miért most, a pótselejtező előtt 23 nappal küldte el magyar kollégáit. “Azt szerettem volna, ha a játékosaim úgy érzik, semmi sem változott, minden megy tovább a maga útján”.

A teljes interjú itt olvasható.

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2015. augusztus 27.
Dabóczi Kálmán, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója az új Solaris-Skoda trolibuszok sajtóbemutatóján a BKV X. kerületi  Zách utcai trolibuszgarázsában 2015. augusztus 27-én. Napokon belül megkezdődik a 36 új trolibusz tesztüzeme Budapesten, amelyek „önjáróak”, akár négy kilométert is meg tudnak tenni behúzott áramszedővel. Az alacsonypadlós járművek közül a csuklós trolikon 104, a szóló járműveken 64 ember utazhat egyszerre.
MTI Fotó: Marjai János
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.