Sport
AppleMark

Gyárfás Tamás Seszták Miklóstól kér védelmet

24.hu
24.hu

2016. 12. 12. 11:48

A FINA alelnöke levélben fordult a 2017-es úszó-világbajnokságot is felügyelő fejlesztési miniszterhez, mondván elfogadhatatlan számára, hogy a Nemzeti Sport rendre megalázza, megszégyeníti.
Korábban a témában:

Gyárfás Tamás és a nemrég kinevezett Nemzeti Sport-főszerkesztő, Szöllősi György viszonya távol áll a felhőtlentől. Mást ne mondjunk: még szinte meg sem száradt a tinta utóbbi szerződésén, máris megjelent a Gyárfást ekéző névtelen cikk, melyben kommunistának, árulónak, csalónak bélyegezték a 67 éves sportvezetőt.

A MÚSZ korábbi elnöke eddig nem támadta nyíltan Szöllősit, de egy hétfőre időzített cikk kiverte nála a biztosítékot, így előbb levelet juttatott el a vezető magyar médiumoknak, majd személyesen Seszták Miklós fejlesztési miniszterhez fordult.

A levélben azt írta,

a mai napon a Nemzeti Sport főszerkesztőjének, Szöllősi György úrnak jeleztem, hogy jogi úton kérek vele szemben elégtételt.

Gyárfás Tamás úgy érzi, elfogadhatatlan számára, hogy a sportnapilap rendre megalázza, megszégyeníti.

Talán nem túlzás, ennél azért többet tettem a magyar úszósportért, de netán még a világbajnokság remélt sikeréért is.

– fogalmaz a FINA-alenök, aki levelét egy kéréssel zárja:

Tisztelettel kérem, hogy korábbi pozitív visszajelzésének megfelelően T. Miniszter úr, mint a szervező bizottság elnöke segítse elő, hogy méltóképpen válhassak meg 23 év és 8 hónap után a Magyar Úszó Szövetség elnöki tisztségétől.

Az a bizonyos hétfői cikk:

A Nemzeti Sport hétfői lapszáma szerint Gyárfás Tamásnak százmillió forintos nagyságrendű bevétele származott abból, hogy a nemzetközi szövetség hivatalos lapját,a a FINA Aquatic World Magazine-t évek óta a cége adja ki. A sportnapilap úgy tudja, évente 200 ezer dollár bevételhez jut ezzel az St. Plusz Kft.

A sportlap azt is megemlíti, hogy Gyárfás kritikusai a nemzetközi szövetség más kiadásait is kifogásolják, például, hogy napi 400 dolláros napidíjat fizetnek a vezetőknek, de nem nyilvánosak az erről szóló összesítések.

A laphoz eljuttatott összesítés szerint Gyárfás cégének csak 2013-ban 350 ezer dolláros bevétele volt, és négy éven át ennek a pénznek a négyszerese érkezhetett hozzá.

Gyárfás a médiumokhoz eljuttatott megelőző levelében azt írta, ez az összeg fényévekre van a valódi összegtől.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.