Sport

Újabb furcsaság derült ki a 2017-es reklámfilm gyártása körül

Furcsa matematika: harminc másodpercért 55 millió kevesebb, mint két percért 45 millió.

Az origo.hu szemfüles munkatársa szúrta ki azt a bő egy hónapos közösségi posztot, ahol Juszt László fia, Juszt Balázs arról ír, nem érti a 2017-es vizes-világbajnokság 30 perces reklámfilmjének történetét. Pénzügyileg semmiképp.

Olvasom, hogy készül a vizes vb szpotja 55 millióból, 30 másodpercben. Az van, hogy Gyárfás Tamás engem személyesen kért…

Közzétette: Balazs Juszt – 2016. január 15.

A “kis Juszt” Los Angelesben tanult filmezni, onnan hozott volna amerikai operatőrt és többszörös Emmy-jelölt látványtervezőt. A 45 milliós, két perces filmről szóló ajánlatában az ő költségük is benne volt. Az érthetőség kedvéért 30 másodperc itt 11,25 millióba került volna, a Kecskemét város által finanszírozott és végül az Argus Film and Art Kft. által legyártott ellenben 55 millióba.

Meglehet, az egész gyártási folyamatra, a költségekre fény sem derült volna, ha nem emiatt a 30 másodperces videó miatt robban ki a MÚSZ és Hosszú Katinka közt a háború.

„Nekem és a MÚSZ-nak az a fontos, hogy se Jusztnak, se az Argus Filmnek, se azoknak nem kellett egy fillért sem fizetni, akik további ajánlatokat adtak. Miután megtaláltuk a Kecskeméti Önkormányzatot, mint szponzort, már nem is én tárgyaltam a költségekről, csak a kész filmen kértem három kisebb változtatást”

– mondta Gyárfás Tamás kérdésünkre.

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik