Mobil

Ki nem találná, melyik appért fizetnek legtöbbet az iPhone-tulajok

A Tinder a legtöbb bevételt hozó alkalmazások listáján első helyre tört az Apple digitális boltjában, miután elindult a Gold nevű fizetős csomag.

Mindegy milyen célból: futó, avagy laza, netán komoly kapcsolat miatt, a legtöbb felhasználó számára evidens, hogy a Tindert töltik le telefonjukra ismerkedéshez.

A randiszolgáltatás extra funkcióiért sokan még a pénztárcájukat is képesek kinyitni annak érdekében, hogy gyorsabban találják meg a számukra legmegfelelőbb partnert, annyira, hogy az Apple App Store-jában a legtöbb bevételt hozó appok listáján már első helyen trónol, amire eddig még nem volt példa. A randiapp így a Candy Crusht is lenyomta, ami még mindig az egyik legaddiktívabb mobiljátéknak számít.

https://twitter.com/BrianNorgard/status/902903182094852096

Persze mindez a múlt héten bevezetett Tinder Gold nevű előfizetéses csomagnak köszönhető, ami többek közt azt az előnyt kínálja a felhasználó számára, hogy egy listán nézheti meg az őt kedvelő többi tinderest, és jobban megismerhesse azokat, akik kapcsolatot kezdeményeznének vele.

A Tinder 2015-ben a Tinder Plus monetizálásával próbálkozott először, ami olyan funkciókat hozott be, mint a húzás visszavonása, vagy a Passport, amivel a felhasználók nem csak a közelükben lévő, de távolabb tartózkodó felhasználók adatlapjait is megnézhetik. A cég azóta a hirdetéseket, a fizetős Super Like-okat és a Tinder Boostot is bevette a fizetős modellbe.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik