Mobil

Kiakadtak az előfizetők a Vodafone appjára

A Vodafone legutóbb március 30-án frissítette okostelefonos applikációját, és a felhasználók visszajelzései alapján az új verzió használhatatlan mind az Androidos, mind az iOS-es készülékeken.

A Vodafone Mobil névre keresztelt app segítségével a felhasználók ellenőrizhetik az előfizetésük egyenlegét vagy a mobilinternetük forgalmát, továbbá megtekinthetők és befizethetők a számlák, feltölthetők az egyenlegek. Legalábbis elméletben, mert a felhasználók panaszai alapján az alkalmazás két hete használhatatlan.

A Vodafone legutóbb március 30-án frissítette a programot, azzal a céllal, hogy orvosolják a belépéssel kapcsolatos problémákat. A frissítés viszont nem sikerült túl jól, ugyanis az elmúlt két hétben gombamód megszaporodtak azok a dühös kommentek, amiben a felhasználók arra panaszkodnak, hogy egyáltalán nem működik az alkalmazás.

Kb. egy hete nem tölt be, pedig, ha lassan is de működött normálisan. Ilyenkor mégis mi van? A plusz adatot, hogy vegyem meg? A számlámat, hogy fizessem be kényelmesen?

Ilyen, és ehhez hasonló értékelésekkel van tele mind a Play Áruház, mind az App Store vélemény szekciója, az utóbbinál ráadásul a kiakadt felhasználók másfél csillagra húzták le a Mobil Vodafone értékelését.

Ahogy az Indexen is olvasható, a szolgáltató alkalmanként reagált a teljesen jogos kritikára, és megemlítik, hogy egy karbantartás okozza a problémákat. A válaszok alapján a Vodafone-nál dolgoznak a megoldáson, ugyanakkor semmilyen információt nem közöltek arról, hogy mikortól lesz ismét használható az alkalmazás, bár egyes felhasználók szerint a törlés/újratelepítés olykor megoldja a hibát.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik