Mobil

Sok kis durranás lesz a Samsung nagy durranása

Rátfai Gábor
Rátfai Gábor

újságíró. 2016. 06. 07. 11:00

A telefon van a középpontban, és minden mást köré kell építeni. Aztán mindezt meg kell vetetni a vásárlóval, és ez a művészet.

A Samsung “Next Big Thing” kampánya öt évvel ezelőtt szépen feltolta a céget a mobiltelefonos piac csúcsára, és a szlogen azóta is jól pörög, ám úgy néz ki, most valami mást talált ki a koreai cég, aminek a főelőadója Marc Mathieu, aki nem csak a telefonokért, de a tévékért, és az otthoni egyéb eszközökért, alkalmazásokért is felelős. Az úriembert a Samsung az Unilevertől szipkázta el, és azóta azon töri a fejét, hogy a Next Big Thing kampányt miként lehetne ugyanolyan erővel továbbvinni, mint ahogyan elődje, Todd Pendleton tette.

Mathieu szerint a Galaxy eszközök hétköznapi használatára kell koncentrálni, és négy kollekciót kell kialakítani, úgymint “Go-Indulj, Explore-Fedezz fel, Create-Készíts, és Move-Mozogj”, így ennek jegyében a Samsung a kvartett negyedik tagjával kezdte, és mutatta be a Gear Fit 2 fitneszkarkötőt, illetve az Icon X Bluetooth fülhallgatót. “Fel kell ismerni, hogy a telefon van az ökoszisztéma közepén, melyhez hozzátartoznak az egyéb eszközök. Ahhoz, hogy a piacon sikeres legyen ez az ökoszisztéma, darabokra kell vágnunk, hogy értelmét lássák megvenni külön a fogyasztók is”, mondta Mathieu a Samsung Gear Fit 2 bemutatóján, New Yorkban.

Az okostelefonok eladásában a Samsung, és a nagyobb cégek egyre inkább körülveszik a főterméket más kütyükkel is, megpróbálva egy olyan világot alkotni, melyben ezek az eszközök kommunikálnak egymással, mind nagyobb kényelmet lopva a felhasználók életébe. Ugyanakkor ez benne a kihívás, hogy elhitessék, szükségünk van a drága kütyükre, mert a kényelem nem olcsó, de a Samsung azt reméli, hogy csoportosítva a termékeit és szolgáltatásait, a fogyasztók könnyebben megveszik őket.

Ugyanakkor az is látható, hogy a koreai cég csomagban is kínálja az eszközeit, így például aki előrendelte a Samsung Galaxy S7-et, vagy S7 Edge-t, az kapott mellé Gear VR-t, aki pedig S7 Active előrendelő, annak Gear S2, vagy nyolchüvelykes Galaxy Tab E jár mellé. Igaz, csak az amerikai AT&T-nél, de ez most nem releváns. Mathieu szerint a cég hamarosan további csomagokat kínál, de nem mindegyik fog promócióhoz kapcsolódni, azt viszont elárulta, hogy az Explore lesz a negyedik negyedév vezényszava, méghozzá a Gear 360 VR-ral a középpontban, de ennél többet nem volt hajlandó mondani.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.