Mobil

Távolról gyógyítják a beteg Galaxy S7-eket

Szinte csak egy csettintés, és a kijelzőn máris megjelenik egy segítőkész Samsung alkalmazott, aki a távolból mászik be a telefonba, hogy megoldja azt, ami nekünk nem ment.

Biztosan sokan emlékeznek még azokra az időkre, amikor volt egyvalaki a családban, vagy az ismerősök közt, aki vágta tech dolgokat, vagy legalábbis jobban értett hozzá, mint a körülötte lévők. Az ilyen “kiválasztott” emberek sokszor találkoztak azzal a jelenséggel, hogy “te, valamiért nem működik, gyere már el, és nézd meg, mert te értesz hozzá”. Idővel aztán jött az internet, a korlátlan tudás tárháza, így mind többen lettek önképzők, és már nem volt olyan kiterjedt az ügyfélköre az ilyen szakiknak, és mindinkább előtérbe került a távgyógyászat.

Erre számtalan lehetőség van, a lényeg mindössze annyi, hogy az eszköznek működnie kell, tehát hardveres hibát senki nem fog megjavítani akkor, ha nem áll ott az eszköz mellett, mert ez a világ már csak ilyen gonosz hely. Ugyanakkor aki beszerezte, vagy be fogja szerezni a Samsung Galaxy S7-et, annak érdemes tudnia, hogy számára máris jobb hely ez a sárgolyó, mert a cég szakemberei csakis arra várnak, hogy a távolból segíthessenek.

samsung galaxy s7 assist

A Samsung+ alkalmazás frissített verziója ugyanis tartalmazza többek között a Samsung Assist elnevezésű szolgáltatást, melynek lényege, hogy bárhol legyünk is, nyugodt szívvel felvehetjük a kapcsolatot a messzeségben ücsörgő ügyfélszolgálati munkatárssal. Miután elsírtuk neki, hogy mi a gond a telefonnal, ő távoli eléréssel átveszi az eszköz irányítását, és lehetőségei szerint megoldja a problémát.

Előtte azonban videohívásban, vagy szövegesen fel kell venni a támogatással a kapcsolatot, és engedélyezni kell, hogy a kezelő hozzáférjen a telefonunkhoz, de ha ez megtörtént, nekünk csak annyi a dolgunk, hogy figyelünk és várunk. A szolgáltatás jelenleg csak Samsung Galaxy S7 és S7 Edge esetében elérhető.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik