Mobil

Twitterre költözött az Apple segélyvonala

Rátfai Gábor
Rátfai Gábor

újságíró. 2016. 03. 04. 14:00

Röviden és tömören segít az Apple az elakadt felhasználóknak, akiknek már nem kell feltétlenül telefonon, vagy személyesen próbálkozniuk.

Egy cég prosperálása nagyban függ az ügyfélszolgálattól, illetve segélyszolgálattól, hiszen a vásárolt termékek minősége mellett az is nagyon fontos, hogy ha esetleg akad valami gond, megoldandó probléma, akkor a felhasználók minél könnyebben, és adott esetben minél több felületen tudjanak segítséget kapni.

Manapság már leginkább az online ügyfélszolgálatot szeretjük, hiszen sokkal egyszerűbb otthonunk kényelméből elsírni a panaszt az interneten keresztül, mint felkerekedni, és személyen ellátogatni az ügyfélszolgálatra (pláne, ha esetleg egy cégnek nincs is ilyenje a városunkban). Az Apple nem kis cég, rengeteg vásárlója van, akik sokszor szorulnak segítségre, mert vagy szoftveresen, vagy hardveresen vesznek el a technikában, és ilyenkor nem restek billentyűt ragadni.

Nekik lehet jó hír, hogy az Apple a mai nappal beindította Twitteren is a támogatást, ahol tippekkel, trükkökkel, és ügyfélszolgálattal várják a kedves felhasználókat, és rögtön az első tweetek jó kis tippeket adnak a Notes alkalmazással kapcsolatban. Jelenleg úgy néz ki, hogy az Apple képes minden egyes kérdésre direktben válaszolni, ám meglehet, hogy ez a későbbiekben majd változik. Addig viszont mindenki megkapja a neki járó választ abban a 140 karakterben, amit megszoktunk a Twittertől.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.