Mobil

Egyszerre több felhasználó nevében Instagramozhat

Eddig kissé macerás életük volt azoknak, akik saját nevükben és mondjuk cégük nevében is töltögették a fotókat. Mostantól könnyebb lesz a dolguk.

Amikor valaki feltelepít egy Instagram alkalmazást a telefonjára, azt általában úgy használja, hogy egy (legtöbbször Facebookhoz kapcsolódó) felhasználói fiókot hoz létre, aztán ontja magából a macskás, gasztronómiai és utazási fotókat, meg a csodás szűrőkkel művésziessé változtatott szelfiket. De a szolgáltatást persze nem csak magánszemélyek használják, kiváló marketing-eszköz és reklám-fegyver egy csomó márka és cég számára.

Mit tehetett eddig az a felhasználó, akinek volt egy saját Instagram fiókja, de a vállalatnál rábízták azt is, hogy a hivatalos Insta-csatornán is ontsa magából a képeket? Leginkább káromkodott, hiszen vagy két külön telefonra volt szüksége, vagy állandóan át kellett regisztrálgatnia minden egyes megosztás előtt, ami bizony macerás feladat.

Úgy tűnik azonban, hogy a Facebook tulajdonában lévő szolgáltatás megkönyörül azokon, akik több instagramos “személyiséggel” is rendelkeznek egyszerre. A napokban élesítik ugyanis azt a funkciót, amelynek segítségével az alkalmazásban pár koppintással megváltoztathatják az alapértelmezett felhasználót, és felvehetnek kettőt, vagy többet is egyszerre.

instagram-tobb-felhasznalo-01

Az Instagram szóvivője már meg is erősítette, hogy valóban jön a multi-felhasználós funkció. Elsőként csak iOS alapú eszközökről volt szó, ugyanis a kiszivárgott tesztfotókon egy iPhone-ra faragott Instagram szerepelt, de azóta az is kiderült, hogy Android alatt is tesztelik az új alkalmazást, amely idáig béta fázisban leledzett, és egy kis csoportnyi felhasználó próbálgatta. Egy friss Twitter-bejegyzésből pedig az is kiderül, hogy valamikor ezen a héten már érkezik is a többfelhasználósra átalakított app iOS-ra és Androidra egyaránt, ahol összesen 5 különböző “személyiséget” használhatunk szimultán módban. Figyelje telefonján a frissíthető alkalmazások listáját, mert lehet, hogy a legújabb Instagram-verzió már telepítésre vár.

Tehát ha ön a cégnél a közösségi médiával, marketinggel, PR-tevékenységekkel foglalkozik és professzionális célokra használja az Instagramot, de szeretné közben a saját macskájáról is megosztani az összes fotót, készüljön, hamarosan a kétféle tevékenység kényelmesen megfér majd egymás mellett.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik