Mobil

Digitális pénztárca lett az év alkalmazása

Mobil marketing megoldások kategóriában az Év Applikációja 2014 díjat az Extreme Net kommunikációs ügynökség nyerte az OTP Mobil Simple alkalmazásának kialakításában való közreműködéséért.

Az OTP Mobil Kft. Simple alkalmazásról a bevezetés kapcsán már mi is írtunk. Az app a mobilvásárlást számos új funkcióval ötvözi. Az applikáció ingyenes, szolgáltató és bankfüggetlen. Kiváltja a bankkártyás és a készpénzes fizetést, használatához csak internetkapcsolat szükséges. Az alkalmazás tervezését, fejlesztését és kommunikációját több ügynökséggel együttműködésben valósította meg az OTP Mobil. Az Extreme Net a UX/UI (user expreience, user interface) tervezéséért, a B2B tartalom fejlesztéséért és a digitális platformokon való kommunikációért felel.

A UX/UI tervezésen belül feladat volt az alkalmazás korábbi megjelenések átformálása, az új design és felépítés megtervezése. Az online kommunikációban pedig a teljes digitális eszköztár használata: az online médiavásárlás, kreatív készítés, CPC hirdetések, videógyártás, a Facebook oldal és a Youtube csatorna felépítése.

“Ügynökségünk nem először dolgozik együtt az OTP csoporttal, de a Simple alkalmazás esetében különösen fontos a kooperáció az ügynökségünk és az OTP Mobil között.” – fejtette ki Józsa Ferenc, az Extreme Net ügyvezetője. “A Simple alkalmazásnál ügyfél oldalon történik a fejlesztés, ahol rengeteg innovatív megoldással járultak hozzá a jelenlegi eredményhez. Ügynökségéként a működés és a grafika tervezéséért, valamint a digitális kommunikációért vagyunk felelősek. Ezen kívül két másik ügynökség a Spice, és a Noguchi is közreműködik abban, hogy a felhasználók minél szélesebb rétegéhez jusson el az alkalmazás.”

Az OTP Simple alkalmazás már letölthető iPhone-ra és iPadre, valamint Androidot futtató eszközökre is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik