Média

programmatic buying
Első alkalommal mérte fel az IAB Hungary és kutatási partnere, az FMG R&D, hogy a digitális reklámpiac szereplői hogyan vélekednek az úgynevezett programmatic piacról, milyen elvárásokkal fordulnak irányába, valamint milyen gátakat látnak a fejlődés előtt.
2016. 12. 02. 09:48
Az Atmedia nemrégiben kinevezett ügyvezető-helyettese szerint a Class FM elnémítása jelentős bevételektől foszthatja meg a rádiós piacot. Ennek ellenére a TV2 és a közmédia reklámperceit is áruló cég hamarosan belevág a rádiós és az online értékesítésbe is.
2016. 12. 02. 09:37
Az NMHH szerint a szolgáltató megsértette az EU hálózatsemlegességi elveit, amikor megkülönböztette a TV GO és az HBO GO szolgáltatások elérését az összes többi netes forgalommal és alkalmazással szemben.
2016. 12. 01. 17:12
webshop karácsony vásárlás e-kereskedelem
Internet nélkül mára elképzelhetetlenné vált a karácsony: az eNET piackutatócég friss prognózisa alapján az idei évben várhatóan kétmillióan fogják karácsonyi ajándékaikat (is) online megvásárolni.
2016. 12. 01. 09:25
Olvasói sztorik