Média

Távozik az IVSZ tartalomigazgatója

Dojcsák Dániel, az IVSZ távozó tartalomigazgatója a jövőben a KPMG-nél tölt be hasonló pozíciót. Dojcsák Dániel, az IVSZ távozó tartalomigazgatója a jövőben a KPMG-nél tölt be hasonló pozíciót. Fotó: Szabolcs Németh
Dojcsák Dániel, az IVSZ távozó tartalomigazgatója a jövőben a KPMG-nél tölt be hasonló pozíciót. Dojcsák Dániel, az IVSZ távozó tartalomigazgatója a jövőben a KPMG-nél tölt be hasonló pozíciót. Fotó: Szabolcs Németh

Elmegy az IVSZ-től (Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége) Dojcsák Dániel, a szakmai szövetség tartalomigazgatója – erősítette meg a 24.hu-nak a távozó vezető, aki 2014 óta töltötte be ezt a pozíciót. Dojcsák karrierjét a KPMG tartalomért és médiáért felelős kommunikációs vezetőjeként folytatja november 6-tól.

Dojcsákhoz az IVSZ-ben a tartalomstratégia kidolgozása, a magas szintű tartalmak létrehozása és azok koordinálása (események, kiadványok, tanulmányok, saját felületek), illetve az innovatív technológiai cégekkel és startupokkal való kapcsolatépítés tartozott. Az IVSZ-t megelőzően hat éven át a HWSW online informatikai magazinnál volt szerkesztő és konferenciaszervező.  2006-ban – akkor még az SG.hu munkatársaként – az Év informatikai újságírójának is megválasztották.

Dojcsák a KPMG globális tanácsadócég magyarországi központjában közvetlenül Liptay Gabriellának, az idén áprilisban kinevezett marketingkommunikációs igazgatónak tartozik majd beszámolási kötelezettséggel.

Az IVSZ-ben az elmúlt években az eszközök helyett tartalomfókusszal épített kommunikációs stratégia nagyon jól látható eredményeket hozott. Ezt a tapasztalatot szeretném továbbvinni, mivel a digitalizációnak köszönhetően a vállalati kommunikációs világban is nagyon hasonló kihívások jelentek meg, mint amilyenekkel a szakmai szövetségen belül szembenéztünk az elmúlt években.

– mondta el megkeresésünkre Dojcsák Dániel.

A KPMG-nél a tartalomért és médiáért felelős vezetői pozíció mostanáig nem létezett, de miután nemrégiben a vállalat úgy döntött, hogy stratégiai szintre emelik a kommunikációt, új megoldásokat építenek fel, hogy a vállalat globális és helyi tanácsadói tevékenységéhez kötődő értékeket megmutassák munkáltatói márkaépítés, másrészt piacszerzési céllal, szükségessé vált ez a kompetencia is.

Óriási kihívás, de biztos vagyok benne, hogy az eredmények ott is láthatóak lesznek hamarosan

– tette hozzá Dojcsák.

Kiemelt kép: Dojcsák Dániel, az IVSZ távozó tartalomigazgatója. Fotó: Szabolcs Németh

Ajánlott videó

Olvasói sztorik