Média

Újrapozicionálja márkáját a Vodafone

a vodafone új arculatában az idézőjel még hangsúlyosabb lesz
a vodafone új arculatában az idézőjel még hangsúlyosabb lesz

A Vodafone ma Magyarországon, valamint további 35 országban bejelentette, hogy megújítja márkáját. Ez a megszokott arculat megújításával, illetve egy új globális szlogen bevezetésével is jár. A márka megújításához a távközlési cég 33 éves történetének eddigi legnagyobb médiakampánya kapcsolódik majd.

A Vodafone eddigi szlogenjét, a Power to you-t 2009 óta használta. Mostantól azonban ezt a „The future is exciting. Ready?” szlogen váltja úgy, hogy a szlogen első részét mindig az adott ország nyelvére fordítják, így idehaza a „A jövő izgalmas. Ready?” szlogennel találkozhatunk majd az elkövetkező hetekben a különböző hirdetési és reklámfelületeken. A Vodafone célja az új szlogennel az, hogy egyfajta pozitív jövőképet villantson fel ügyfelei körében, ahol a technológiai innovációk jobbá, izgalmasabbá teszik az emberek életét – mondta el Carra Anita, a Vodafone Magyarország lakossági vezérigazgató-helyettese.

A Vodafone új arculatában sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek az ikonikus Vodafone speechmark („idézőjel”) logóra, mely az eddigi legnagyobb változás annak 1998 óta tartó története során. A logó mostantól fókuszba kerül minden marketinganyagon és marketingkommunikációs aktivitásban. A 3D-s megközelítés helyett pedig megjelenik 2D-s ábrázolásban is. Változik a Vodafone betűtípusa is.

Azt sajnos hiába kérdeztük Carra Anitától, mekkora volument ölel fel a kampány, erről ugyanis nem beszélhetett a vállalat globális szabályozása miatt, de Baráth Péter, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója annyit azért elmondott, hogy a kampány során világszerte több százmillió fogyasztó elérésére készülnek, majd megmutatott egy érdekes videót arról, milyen látványosan fejlődött az elmúlt években az 1986 óta létező brand arculata a fekete-fehértől a holnap életbe lépőig.

 

Az új márkastratégia bevezetését kiterjedt kutatás előzte meg 17 országban, ennek keretében közel 30 ezer ember részvételével végeztek kvantitatív és kvalitatív kutatásokat. A Vodafone holnap kezdi meg története legnagyobb reklámkampányát, amelyhez a tévészpotot a Ridley Scott Associates csapata készítette. Az ő nevük a Szárnyas Fejvadász című, Magyarországon is kedvelt film kapcsán már ismerős lehet olvasóinknak.

A Vodafone márka értékét 31,6 milliárd dollárra taksálják. A márka neve eredetileg a Voice+data+phone, azaz hang+adat+telefon szavakból tevődött össze.

Ezzel az alábbi tévészpottal sokat fogunk még találkozni a következő hetekben.

A márka megújulásához kapcsolódóan egy új családi csomagot is bevezet a cég.

Új családi csomagot indít a Vodafone
Hat előfizetést vonhatunk bele az ingyenes beszélgetésbe. A technológia zászlaja alá gyűjtene mindenkit a szolgáltató.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik