Média

Az Origótól igazolt vezetőt a Jófogás

Magyarfalvi Éva, a Schibsted Hungary kereskedelmi igazgatója
Magyarfalvi Éva, a Schibsted Hungary kereskedelmi igazgatója

Magyarfalvi Éva lett a Schibsted Hungary kereskedelmi igazgatója, jelentette be a Jófogás.hu és a Használtautó.hu oldalakat működtető médiavállalat. Magyarfalvi feladata a Schibsted Hungary online piactereinek sales tevékenységének irányítása lett.

A szakember az origo.hu-t működtető New Wave Media Group értékesítési területének kiemelt ügynökségi csoportvezető pozíciójából érkezik az e-kereskedelmi piac egyik legmarkánsabb szereplőjéhez.

Vereckei András, a Turizmus Trend főszerkesztője
Új főszerkesztő a Turizmus Trend élén
Szántó Zoltán 16 év után távozik a PPH Médiától, ahol azt is elmondták, ki lesz a főszerkesztő utódja a lap élén.

A Schibsted Hungary a kinevezés bejelentése kapcsán emlékeztetett: a céghez tartozó Jófogás és Használtautó.hu közös elérése júliusban 2,6 millió egyedi látogató volt. Az új vezetővel ezt az elérést szeretnék még hatékonyabban monetizálni és a jelenlegi értékesítési csapatokat egyesíteni.

Magyarfalvi karrierjét a Viasat Hungária Zrt. televíziós médiavállalatnál kezdte, ahol több munkakörben is dolgozott: terjesztési asszisztens pozícióból értékesítési menedzserig jutott. Az ott eltöltött több négy év után került az Origo Media Zrt.-hez, a mai New Wave Media Group Zrt. jogelődjéhez, ahol eleinte sales accountként, majd key account menedzserként, majd 2012 után lett ügynökségi csoportvezető. A médiacsoportnál összesen nyolc évet töltött, mielőtt idén nyáron több vezetővel együtt távozott.

Éva érkezését egy hosszú kiválasztási folyamat előzte meg. Biztos vagyok benne, hogy tapasztalatával a Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött közös cég sales tevékenységét a következő szintre tudjuk emelni. Célunk, hogy a termékeinkben levő szinergiákat egy olyan kereskedelmi csapat aknázza ki, amely a folyamatosan növekvő árbevételek mellett tevékeny részese azon értékesítési termékfejlesztési folyamatoknak, amelyekkel tovább erősíthetjük az ingatlan, állás és jármű tárgycsoportjaink vezető szerepét. Éva szakmai múltjával, tapasztalatával, magabiztos tudásával, inspiratív személyiségével és rendkívüli csapatirányító képességével fontos része lesz a Schibsted hazai stratégiáját alakító management csapatunknak, és vezető szerepet várok tőle a kitűzött célok elérésében

– mondta el Palocsay Géza, a Schibsted Hungary ügyvezető igazgatója.

A Schibsted médiavállalathoz tartozó Jófogás havi 2,3 millió egyedi látogatójával ma Magyarország harmadik leglátogatottabb oldala, de folyamatos növekedést mutat a Használtautó.hu is, amely jelenleg 1,38 millió egyedi látogatót számlál havonta.

Nyereségessé vált és felvásárlásokat tervez a Jófogás, de a Vaterát nem vennék meg
Palocsay Géza, a Jófogást működtető Schibsted Classified Media Hungary Kft. és a nemrégiben velük összeolvadó Használtautó Kft. ügyvezetője a 24.hu-nak elmondta azt is, miért nem érdeklődnek a Vatera felvásárlása iránt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik