Média

Matolcsyékhoz kerül az Evomedia is

A Népszava online-tól Bálint Gazda reklámfelületéig szinte mindent a jegybankelnök fiának cége, az Evomediával egyesülő New Wave Media Group (a volt Origo Media) árulhat, és az egyik legnagyobb szereplő lesz a hazai online reklámpiacon.

Egyesül az ötödik legnagyobb hazai online reklámértékesítő ház, az Evomedia sales house, valamint a New Wave Media Group (a volt Origo Media Zrt.) értékesítési csapata és portfóliója, jelentette be kedden  az Evomedia, valamint a Matolcsy Ádám (Matolcsy György MNB-elnök fiának) érdekeltségében lévő New Wave Media.

Tájékoztatásuk alapján az Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter) vezeti majd. Az Evomedia cég tulajdonosa a New Wave Media Group lesz. A fúziót követően a Matolcsy-cég a közlemény állítása szerint az egyik legnagyobb elérésű online reklámpiaci szereplővé válik.

A Népszava, a Hírkereső, az Árukereső és sok más oldal is Matolcsyhoz kerül

Az Evomedia portfóliója jelenleg havonta 3,4 millió embert ér el és 308 millió oldalletöltéssel rendelkezik (forrás:  Gemius – DKT 2017/08, 15+ belföldi közönség). Portfóliójuk része többek között az Árukereső, a Használtautó, az Autónavigátor, a Hírkereső, a Kapu, a Sony csatornák online oldalai (AXN, Viasat, Sony Movie és Sony Max channel), az Egyszervolt, a Mesetv, a Népszava, a Faktor, az Időjárás.hu, a Bálintgazda, a Funzine, a TraffiHunter, a Harmonet, az Urban-eve, az Adó, a Jogászvilág, a Net.jogtar, a HG, a Múlt-kor, a Nyugdíjguru, a Gépnarancs, a Gondola, a Pcforum, a Prog, a Testbike, a Lánglovagok, a Konyhamester, a Morzsafarm, a Képtelenség,a  Zene, a Videosmart, a Kertvarázsmagazin, a Nőinetcafé, a Cafepress oldalak, továbbá az Optimusz, a Massmail, az Ego-media, a Targetmax, az Utazók és a Lépéselőny eDM adatbázisok.

A New Wave Media hálózata havonta 4,4 millió felhasználót szólít meg és 453 millió oldalletöltést generál. Hozzá tartozik az Origo, a Freemail, a Life.hu, a Videa, a Köpönyeg, a Travelo, a Reblog, a Welovebudapest, a Welovebalaton, a Szeretlekmagyarország, a Menetrendek, a VS.hu, a She.hu, a Newsfeed, az Üzletrész, az Origo Sport, a GP Hírek, a Hirado.hu, a Mediaklikk.hu, az M4sport.hu, a Tvpaprika, a SportTV, a Paramount Channel, a Minimax, a Nickleodeon, a Comedy Central, a MusicTV, a LifeTV, az Ozone TV, a Pcguru, a Soroztjunkie, a Szoftverbázis, a Sztaki Szótár, a Kvízpart, és az Adnetwork további 45 weboldala, valamint az Optimail eDM adatbázis.

Az együttműködés 2018. január elsejével lép életbe, de az előkészítő munkálatok és a közös fejlesztések már zajlanak – közölték a felek.

Gazsó Gábor, az Evomedia kereskedelmi igazgatója elmondta:

Nemzetközi és hazai trend, hogy erősödik a hirdetési piac koncentrációja. A nagy digitális szereplők közötti ilyen szoros együttműködésre azonban itthon még nem volt hasonló példa. Véleményem szerint ez a jövő, az új, egyesített portfólióval pedig elérés, inventory, innováció és fejlesztés terén is képesek leszünk ellépni a konkurensektől. Kiemelt hangsúlyt szánunk az online videóhirdetések, a branded content, a programmatic, valamint az adatokra épülő célzott megoldásoknak. Választ és alternatívát fogunk mutatni a hirdetőknek, hogy miért éri meg jobban számukra a mi portfóliónkban hirdetni az egyre nagyobb teret hódító nemzetközi szereplőkkel (Google, Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat) szemben. Ehhez a megfelelő méretű portfólió mellett innovatívnak, gyorsnak és kreatívnak kell lennünk, amihez remek partnerre és csapatra találtunk a New Wave Media Groupban.

Matolcsy Ádám, a New Wave Media Group Zrt. tulajdonosa szerint egy kivételes lehetőségű együttműködés jön létre:

Az új, közös portfólió kivételes lehetőséget teremt mindkét fél számára. Az Evomedia menedzsmentje, értékesítési tapasztalata és innovatív gondolkodása garancia a sikeres működésre, remekül ki fogja egészíteni a New Wave Media Group kreatív hirdetési megoldásait, és a közös munka rendkívül sok fejlesztésnek ad teret. Nagyon bizakodó vagyok a lehetőségeket tekintve, számunkra és a hirdetők számára is új fejezet kezdődik a hazai online hirdetésértékesítésben, hiszen a legtöbb digitális márkát az Evomedia fogja kezelni.

Az Origo-New Wave 79 millióért kapta meg a közmédia online reklámfelületeit
Az MTVA utólag, néhány nappal a szerződés által érintett kilenc hónapos időszak kezdete után papírozta le az ügyletet az MTVA digitális reklámfelületeihez hozzájutó Origo Mediával.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik