Média

Egy héttel tovább lehet nevezni a Sándor Imre PR-Díjra

Sándor Imre PR-díj
Sándor Imre PR-díj

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) úgy döntött, hogy egy héttel meghosszabbítja a szeptember elsejével kiírt Sándor Imre pályázatának nevezési időszakát, így szeptember 22-én éjfélig fogadja a pályázatokat.

A PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor Imréről elnevezett díjjal hatodik éve részesíti elismerésben a PR-Szövetség a legjobb PR-munkákat. A díj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai színvonal elérésére. A Sándor Imre PR-Díjakat hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban osztják ki az induló ügynökségek, illetve vállalatok között.

A pályázati határidő kitolásával az MPRSz célja az, hogy minden pályamunkát be tudjon fogadni, és elég időt hagyjon az elismerésért induló ügynökségek és vállalatok számára, hogy azok értékelhető formában, a kiírásnak megfelelően juttassák el munkájukat a zsűrinek.

A nevezés feltételei és körülményei változatlanok, a pályázati kiírás letölthető az MPRSz honlapjáról.

Összeállt a zsűri

A pályázat kihirdetése óta egyébként a zsűri össztetételére is fény derült. A hattagú zsűri elnöke R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ elnökségi tagja. A zsűri tagja továbbá Bodó Teodóra (Provident Pénzügyi Zrt., Vállalati és Kormányzati Kapcsolatok Igazgatóság vezetője), Bruck Gábor (Sawyer Miller Group vezetője), Hevesi Nóra (Tesco-Global Áruházak Zrt., kommunikációs vezető), Maczelka Márk (SPAR Magyarország kommunikációs vezető) és Puskár Krisztián (Kreatív, szerkesztő).

A díjakat novemberben, az MPRSz PR Kávéházi Estjén, ünnepélyes keretek között osztják ki.

Visszaütött a gyűlöletkampány
Csúnya pofára esés lett a Bell Pottinger és a Gupta-csoport ügyének vége, miután a nevüket összefüggésbe hozták egy rasszistának minősített dél-afrikai gyűlöletkampánnyal.
Parlament(960x640).jpg (Array)
Nem tetszik az Infotörvény módosítója a reklámszakmának
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) emiatt közösen fordult észrevételekkel az Igazságügyi Minisztériumhoz az információszabadságról szóló törvény módosításának tervezetéhez.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik