Média

Új marketingvezetők a Canon élén

Oláh Viktória és Kováts Botond
Oláh Viktória és Kováts Botond

A Canon bejelentette, hogy európai szervezeti átalakításának részeként Kováts Botond lett a fogyasztói üzletág regionális marketingvezetője, míg a Canon Hungária új vállalati és marketingkommunikációs vezetője Oláh Viktória lett.

Kováts három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként, azt megelőzően a Samsung Magyarországnál dolgozott. Új feladatkörében a Canonnal négy ország marketingfeladatait menedzseli: a központi márkastratégia alapján Magyarország mellett Csehország, Szlovákia és Lengyelország marketing csapatainak munkáját irányítja.

Oláh az utóbbi öt évben autómárkák hazai teljes körű kommunikációját irányította, előbb a Ford, később a Hyundai márkák importőreinél. A megbízói oldalra másfél évtizednyi ügynökségi tapasztalattal érkezett: csoportvezetőként médiastratégiát, taktikai kampánytervezést és ehhez kapcsolódó feladatokat látott el a Mindshare médiaügynökségnél, ahol ügyfélkapcsolatokért is felelt és részt vett az ügynökségi szolgáltatások fejlesztésében.

Kiemelt kép: Oláh Viktória és Kováts Botond

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik