Média

A Central Médiacsoport megvette a Nosaltyt

nosalty
nosalty
Kapcsolódó cikkek

A Central Médiacsoport Zrt. a mai napon bejelentette, hogy megvásárolta a Nosalty.hu-t, a vezető hazai gasztroportált.

A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, mára közel egymilliós Facebook rajongói közösséget tudhat magáénak. Az oldalon több mint 58 ezer közösségi alapon születő receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában. A recepteket egészíti ki a magazintartalom, amelyen külön szerkesztőség és a Nosalty saját dietetikusa dolgozik. Ez utóbbi szakértő közreműködésével 2013 végére a receptekhez rendelve elérhetővé tették Magyarország legnagyobb alapanyag-adatbázisát is, amely több mint ezer alapanyagról ad részletes információt tápanyagra és kalóriatartalomra vonatkozóan – emlékeztet a Central Médiacsoport és a Nosalty közös pénteki közleménye.

A tulajdonosváltással új életszakaszba lép a Nosalty. Bízunk benne, hogy a sikeres termékfejlesztési stratégiánkat a Central Médiacsoporttal egy új szintre tudjuk emelni. Nagy várakozással tekintünk a Central márkákkal történő együttműködések, a közös tartalomgyártás és az akvizíció adta új piaci lehetőségek elé”

– mondta az akvizíció kapcsán Zalai Ágnes, a Nosalty.hu vezérigazgatója.

A tranzakció során a Nosalty.hu tulajdonosainak kizárólagos pénzügyi tanácsadója a Heal Partners volt.

A Central Médiacsoport tulajdonosa, Varga Zoltán 2016 januárjában jelentette be, hogy a médiavállalat különböző akvizíciókra készül. Azóta a Central többek között kivásárolta a Hearst Magazine International 50 százalékos részesedését a közösen tulajdonolt Hearst Central Kft.-ből, így a Central kizárólagos tulajdonossá vált az ELLE és a Cosmopolitan magyarországi kiadójában. Idén januárban pedig a Central azt jelentette be, hogy a Harry Potter könyvek kiadója, az Animus 100 százalékos tulajdonosa lett. Ennek a Varga által elindított terjeszkedési folyamatnak az újabb állomása a mostani fejlemény is a Nosalty kapcsán.

Varga Zoltán üzletember 2014 második felében vásárolta meg a magyarországi médiapiacról távozó Sanomától a Sanoma Media Budapest Zrt.-t, mely a tulajdonosváltás óta Central Médiacsoport néven működik. A Central Médiacsoporthoz tartozik többek között a Nők Lapja, a Marie Claire, az Elle, a Kismama, a Best, a Cosmopolitan, a Meglepetés, a Story, a Színes RTV, a National Geographic és a Wellness című magazin.

A 24.hu kiadója, a Central Digitális Média Kft. tulajdonosi átfedésben van a Central Médiacsoporttal.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik