Média

Kreatívigazgatót vált az Ogilvy/Geometry

Tóth Andrea, az Ogilvy leendő kreatívigazgatója
Tóth Andrea, az Ogilvy leendő kreatívigazgatója

Tóth Andrea felel augusztus 21-től az Ogilvy/Geometry cégcsoport kreatívigazgatói feladataiért – jelentette be a márkaügynökség szerdán.

A szakember Benesch Ferencet váltja az Ogilvy/Geometry kreatívigazgatói székében.

Tóth Andrea a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karán végzett, karrierjét szövegíróként kezdte. 2016-ban a Saatchi kreatívigazgatói posztjáról távozott, az elmúlt évben szabadúszóként dolgozott több nemzetközi projekten is. Cannes Lions shortlistes eredményei mellett az elmúlt években LIA és Golden Drum díjakat is elnyert, emellett számos más nemzetközi, regionális és magyar díjat is bezsebelt munkáival, a közelmúlt egyik legeredményesebb fiatal kreatív vezetőjévé válva. Nemzetközi kreatív versenyek rendszeres zsűritagja: 2017-ben a Prague International Advertising Festivalon, 2016-ban pedig a CLIO és a New York Festivals bírálóbizottságában is részt vett – említették a kinevezését bejelentő közleményben.

Ferinek köszönöm az elmúlt évek közös munkáját.  Sok sikert éltünk meg együtt, és neki is nagy szerepe volt abban, hogy cégcsoportunk megerősödött, és a magyar piac jelentős szereplőjévé vált. Andi személyében egy dinamikus, nagyon nyitott, inspiráló szakember csatlakozik a csapatunkhoz. Szerencsés találkozás volt a miénk, mert a jelenkori reklámszakmáról és lehetőségeiről nagyon hasonlóan gondolkozunk. Hiszek abban, hogy Andi személyisége és szakmaisága sokban tud majd hozzájárulni ügynökségcsoportunk – és így ügyfélpartnereink – sikereihez

– mondta el Sályi Réka, a cégcsoport ügyvezető igazgatója a változások kapcsán.

Megtiszteltetés számomra, hogy az Ogilvy/Geometry bizalmat szavazott nekem. Úgy gondolom, hogy kreatív szakemberként manapság csak akkor lehetünk sikeresek, ha a hagyományos megoldások mellett nyitottan fogadjuk az új eszközkészletekben rejlő lehetőségeket is, ha igyekszünk megérteni, illetve aktívan használni más szakterületek tudását – amelyre ebben a színes csapatban rengeteg lehetőség adott számomra. Ezzel a friss, mai szemlélettel fogok hozzá a nagy múltú ügynökség és a magyarországi cégcsoport kreatívigazgatói feladatköréhez

– ezt már Tóth Andrea tette hozzá a kinevezésével kapcsolatban.

Az Ogilvy/Geometry ügynökségi cégcsoport a WPP nemzetközi hálózat tagja, mely több, saját területén vezető szakértő ügynökséget egyesít: a magyarországi holding része a stratégiában és márkaépítésben erős Ogilvy, a digitális és offline aktivációban, valamint a shopper marketingben járatos Geometry, és az online és offline pr-rel foglalkozó Ogilvy Public Relations.

inmobi
Mobilon erősít az Adaptive Media
Ezentúl ők értékesítik az InMobi felületeit, így a Shazam, Viber, TripAdvisor és DailyMotion mellett újabb mobilhirdetési megoldással bővült a nemzetközi portfóliójuk.
Kiemelt kép: Tóth Andrea, a leendő kreatívigazgató.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik